Skip to main content

Zojuist telefonisch een keurig verlengaanbod gekregen. Ik gaf aan er er even op papier naar te willen kijken, dit was geen probleem en heb het aanbod netjes per e-mail gekregen en zou later telefonisch kunnen bevestigen.

Half uur later teruggebeld, twee afdelingen gesproken, maar niemand kan dit aanbod doorvoeren.
Ik wil graag verlengen met de voorwaarden van het aanbod dat ik heb gekregen, Indien dit niet mogelijk is zal ik maar verder kijken dan KPN, want dit is niet hoe je zaken doet.

Had u zelf gebeld met kpn of werd u gebeld namens kpn? 


Zelf gebeld en daarna aanbod keurig per mail ontvangen.


Hi @Miar007, logisch dat je van het aanbod dat je hebt gekregen gebruik wilt maken. Als mijn collega's dit niet door kunnen voeren dan raad ik je aan om nogmaals met ons te bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

Vraag de collega die je dan te spreken krijgt om een bericht te sturen naar de collega die het aanbod heeft gedaan. 
Als het goed is kan mijn collega in elk geval zien van welke afdeling dit aanbod kwam en kan hij of zij via die weg de collega berichten. 

Hopelijk lukt het zo wel!


Reageer