Skip to main content

Beste KPN,

 

9 dagen geleden heb ik het volgende verlengaanbod gekregen:
12 maanden lang, elke maand 10,- korting bij een verlenging van 2 jaar.“
Allereerst ben ik verbaasd dat ik nu pas een verleng aabod krijg terwijl volgens app mijn contract al zou zijn verlopen in januari 2023.

Daarnaast is het probleem dat ik wanneer ik doorklik een aanbod van 3 maanden 5,- korting krijg.

Ik ben erg ontevreden over hoe dit gaat, zeker gezien het feit ik al gelangere tijd klant bij jullie ben (ik neem namelijk ook mobilie telefonie bij jullie af).

 

Ik hoop dat jullie hier eeng epast oplossing voor kunnen vinden, want ik ben enorm teleurgesteld.

Je contract is niet verlopen. Het contract heeft een looptijd en wordt daarna maandelijks opzegbaar.  Waarschijnlijk is de aanbieding die je hebt gehad alweer verlopen. Aanbiedingen hebben altijd een bepaalde looptijd. Dat is bij de supermarkt ook zo. 


Joep, 
in de mail staat vermeld dat de aanbieding is “ te verzilveren t/m 28/05/2024 “. Dus de aanbieidng is NIET verlopen aangezien het 23 mei is.
Daarnaast vind ik het niet netjes dat er geen verlengaanbieding wordt gegeven voordat het contract stilzwijgend wordt verlengd.
 


Via de mail een verlengaanbod versturen is iets wat KPN niet standaard doet. In het verleden deed KPN het sowieso al helemaal niet. Niet dat ik weet tenminste. Pas sinds een paar maanden is KPN bezig met het versturen van en verlengaanbod naar een bepaalde selectie klanten. Maar ook nu is het volgens mij zo dat niet iedereen het krijgt.

Daarnaast moet u uitkijken wat u doet. Want bij verlengen word tegenwoordig bij KPN meestal uw huidige abonnement verlengt. Misschien is dat bij u nog een ouder abonnement. Hussel of Alles-in-1. Soms is dan het abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm voordeliger. Tevens krijgt u dan nieuwe tv ontvangers. 


Goedemorgen @Casper93 en wel kom hier op onze Community :)

Het beste advies dat ik je vanaf hier kan geven is om eens te bellen met de afdeling die verantwoordelijk zijn voor de verlengingen e.d. Je kunt ze maandag vanaf 8.00 bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging zodat je meteen bij de juiste mensen uitkomt). Zij zouden je hierin van meer duidelijkheid moeten kunnen voorzien!


Joep, 
in de mail staat vermeld dat de aanbieding is “ te verzilveren t/m 28/05/2024 “. Dus de aanbieidng is NIET verlopen aangezien het 23 mei is.
Daarnaast vind ik het niet netjes dat er geen verlengaanbieding wordt gegeven voordat het contract stilzwijgend wordt verlengd.
 

Vat dit vooral niet verkeerd op @Casper93 , maar dat is uiteindelijk gewoon je eigen verantwoordelijkheid. 


Reageer