Skip to main content

Ik ben momenteel contractvrij dus ik dacht laat ik KPN eens bellen voor een verlengaanbod.
Krijg ik 3 maanden 5 euro korting voorgeschoteld bij 1 jaar en 6 maanden 5 euro korting bij 2 jaar.

Normaal krijg ik elk jaar een heel goed aanbod, is dit normaal tegenwoordig?
Ik stap niet graag over maar dit is mij wel heel erg minimaal.

Ik heb 1 gbit glasvezel.
2 tv ontvangers.
Vaste telefoon.
Onbeperkt bellen pakket.

Hebben jullie nog tips of meer korting weten te regelen (zo ja hoe ) of heb ik voorgaande jaren gewoon geluk gehad en is dit normaal?

Binnen het forum kan er niets voor je geregeld worden, alleen bellen helpt @knorde .

Verlengen hoeft niet na einde vaste contract, je contract gaat dan over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als de verlenging je geen voordeel oplevert, je zit er tenslotte ook weer 1 of 2 jaar aan vast en dat moet je maar willen, gewoon laten zoals het is.

 


Binnen het forum kan er niets voor je geregeld worden, alleen bellen helpt @knorde .

Verlengen hoeft niet na einde vaste contract, je contract gaat dan over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als de verlenging je geen voordeel oplevert, je zit er tenslotte ook weer 1 of 2 jaar aan vast en dat moet je maar willen, gewoon laten zoals het is.

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb toch maar met een jaar verlengd.
De korting vind ik heel minimaal maar de vaste abonnementskosten schelen mij ook al 7 euro per maand omdat ik een verouderd abonnement had (hussel).


Binnen het forum kan er niets voor je geregeld worden, alleen bellen helpt @knorde .

Verlengen hoeft niet na einde vaste contract, je contract gaat dan over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als de verlenging je geen voordeel oplevert, je zit er tenslotte ook weer 1 of 2 jaar aan vast en dat moet je maar willen, gewoon laten zoals het is.

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb toch maar met een jaar verlengd.
De korting vind ik heel minimaal maar de vaste abonnementskosten schelen mij ook al 7 euro per maand omdat ik een verouderd abonnement had (hussel).

Door naar de nieuwe abo-vorm te gaan kan je inderdaad al een boel geld besparen, zoals in jouw geval en de extra korting is dan toch ook weer meegenomen.

Bedankt voor de update @knorde 


Binnen het forum kan er niets voor je geregeld worden, alleen bellen helpt @knorde .

Verlengen hoeft niet na einde vaste contract, je contract gaat dan over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als de verlenging je geen voordeel oplevert, je zit er tenslotte ook weer 1 of 2 jaar aan vast en dat moet je maar willen, gewoon laten zoals het is.

 

Bedankt voor je reactie!

Ik heb toch maar met een jaar verlengd.
De korting vind ik heel minimaal maar de vaste abonnementskosten schelen mij ook al 7 euro per maand omdat ik een verouderd abonnement had (hussel).

Door naar de nieuwe abo-vorm te gaan kan je inderdaad al een boel geld besparen, zoals in jouw geval en de extra korting is dan toch ook weer meegenomen.

Bedankt voor de update @knorde 

Jij ook bedankt voor je bijdrage @N.N. 


Reageer