Skip to main content

Hallo iedereen, ik had eerst een abonnement die verlengbaar was op 11-10-2022 dus ik ging op 4 november een nieuwe telefoon verlengen op abonnement op 5 november kreeg ik hem binnen maar heb terugggestuurd omdat ik iets anders wil maar nu staat er dat mijn abonnement pas kan verlengen op 11-10-2024 word dit terug gezet op 11-10-2022 omdat ik het geretourneerd heb of??

 

Met vriendelijke groet 

Tharun 

Hallo iedereen, vandaag kreeg ik mijn nieuwe telefoon maar ben toch van mening verandert en teruggestuurd naar het dichtbijzijnde post nl punt, ik ben nu thuis en zie dat hij het naar postbus 2 2260 AA leidschendam heeft gestuurd maar dat is volgens mij de distributiecentrum en niet kpn, heb ik gelijk zo ja wat moet ik doen

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


U kunt uw toestel wel terug sturen ... maar als dat het enige is wat u doet... dan blijft het abonnement gewoon lopen.

Heeft u contact gehad met KPN voordat u het toestel terug stuurde?


Hoi @Tharun 
Even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
En je afgesloten telefoonabonnement annuleren, en vertellen dat je hem al teruggestuurd hebt.
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Let wel annuleren kan alleen binnen 14 dagen, nadat je de telefoon ontvangen hebt.


U kunt uw toestel wel terug sturen ... maar als dat het enige is wat u doet... dan blijft het abonnement gewoon lopen.

Heeft u contact gehad met KPN voordat u het toestel terug stuurde?

Ja ik had eerst contact opgenomen met kpn dus ik vertelde dat ik het niet wil en zeiden volgens mij dat ze het geannuleerd hadden maar weet niet zeker maar dat de telefoon wel thuis aankomt maar dan dat ik het weer terug stuur 


Hallo iedereen, gisteren  kreeg ik mijn nieuwe telefoon maar ben toch van mening verandert en teruggestuurd naar het dichtbijzijnde post nl punt, toen ik thuis aankwam zag ik dat hij het naar postbus 2 2260 AA Leidschendam ​​​​​heeft gestuurd maar dat is volgens mij de distributiecentrum en niet kpn, Wat moet ik doen?? 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo iedereen ik had vandaag op belsimpel de iphone 13 pro bestelt alles ingevuld betaalr en bestelt maar later kreeg ik deze mail 

wij hebben geprobeerd je abonnementsaanvraag met ordernummer ………….. te verwerken. KPN heeft ons laten weten dat het niet mogelijk is een abonnement met een toestel af te sluiten. We kunnen je bestelling daarom niet verder verwerken.

Wegens privacyredenen kunnen wij niet inzien waarom het bij KPN niet mogelijk is om een toestel bij je abonnement te kiezen. Kijk voor meer informatie over de regels op deze pagina van KPN of neem contact op met KPN via 0800-0402 weten jullie in van de reden? die pagina stuurt me naar die toestelkredit maar ik verdien redelijk wat om het te betalen

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Kennelijk toch te weinig. Betaal wat meer direct. Dan word het krediet lager, dan lukt het waarschijnlijk wel.


Kennelijk toch te weinig. Betaal wat meer direct. Dan word het krediet lager, dan lukt het waarschijnlijk wel.

Weet je ook hoeveel ongeveer ik het moet doen om het te kunnen betalen ben namelijk nieuw met krediet snap het niet zo helemaal 


Gewoon proberen. Maak er eens 4 of 500 euro van ofzo. Je ziet het vanzelf.


Hallo @Tharun, welkom! Het kan een paar werkdagen duren voordat alles administratief verwerkt wordt. Ik begrijp uit jouw laatste bericht dat je inmiddels wel weer kunt verlengen? Als je helemaal geen toestelkrediet wilt, kies dan voor een bundel van 10 euro per maand. Je betaalt dan wel een flink bedrag in één keer, maar je hoeft dan geen toestelkrediet aan te gaan.Â