Skip to main content

Hallo! 

Afgelopen week kreeg ik een brief/kaart met daarop de verlengde al voor mijn internet en tv thuis. Bij verlenging zou ik een Coolblue cadeaubon mogen ontvangen van 120 euro. Mooi meegenomen!

Helaas kwam deze niet naar voren bij het verlengen van mijn abonnement. Hierdoor ben ik naar de KPN winkel die dichtbij was gegaan. Hier werd ik geadviseerd om het telefonisch te regelen. 

Na zonet gebeld te hebben werd er 2 keer opgehangen tijdens het gesprek. Na de eerste keer werd ik nog terug gebeld, maar toen meneer van de klantenservice mij verteld dat hij het uitgezocht had, hing hij weer op en werd ik helemaal niet meer teruggebeld. En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Kom ik in aanmerking voor deze verleng deal en hoe moet ik dit regelen?

 

Ik vind het erg vreemd dat dit gewoon gebeurd, dat er tijdens een klantenservice gesprek je na een lange wacht gewoon weg wordt gedrukt. 

Hi @JvD3360, welkom hier. 

Wat bijzonder en vooral vervelend dat dit bij jou niet kan. Ik wil dit toch graag onderzoeken. 

Mag ik weten of de einddatum van je contract al in zicht was? Dus dat ze binnenkort kan verlengen? Zou ik ook een kopie mogen ontvangen van de brief die jij hebt gekregen? Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Hallo @JvD3360 ,

Je vindt de actie terug op kpn.com/coolblue. Het is niet per sé nodig om TV bij dit verlengaanbod te kiezen:

Het actieaanbod geldt voor geselecteerde klanten die hun huidige Internet (en TV) abonnement met 1 of 2 jaar verlengen.

 

Alle actievoorwaarden vind je hier.


Reageer