Skip to main content

Ik ben van kind af aan al klant bij KPN. Ik heb WiFi en mobiel. Mijn mobiele sim only abonnement wil ik verlengen. Als ik dat doe via de KPN app krijg ik een slechter aanbod dan wanneer ik me meld via mobiel.nl of een andere tussenpersoon. Hoe kan dat? Ik mag als trouwe klant toch wel de scherpste prijs krijgen zonder dat er iemand tussen zit die daar ook nog eens geld aan verdient?

dat is vast de ‘nieuwe klant korting’, hebben we het hier vaak over, gisteren nog ;-) 

 

en verder werkt de ‘trouwe klant’ kaart natuurlijk niet, een klant is een klant, net zoals je bij de appie ook geen trouwe klanten korting krijgt. En trouwens (bijna vergeten, o nee 😉, korting wordt door iedere klant betaald, geef mij maar de eerlijke prijs zoals bij het Hornbach principe.


Hi @Roland A. en welkom op het forum! Ik snap dat je vraagtekens hebt als het aanbod verschilt.

De externe verkopers (mobiel.nl e.d.) bepalen het aanbod zelf, ook de acties, maar je kunt via mobiel.nl ook verlengen met een KPN abonnement. Mocht daar dus een goed aanbod tussen zitten, dan kun je hem gerust daar afsluiten. 🙂 Wij hebben ook regelmatig acties, ook bij verlengen, dus je kunt ook onze site nog een poosje in de gaten houden. Wellicht zit er binnenkort een leuk aanbod voor je tussen. 


👍🏻