Skip to main content

In februari loopt mijn internet af bij KPN.

Nu is TMobile goedkoper qua kosten omdat wij al een abonnement hebben.

Ondanks dat TMobile meer moet betalen vanwege dat het glasvezelnetwerk van KPN is.

 

KPN is een paar euro duurder maar als ik in april overstap dan met mijn mobiel nummer scheelt dat toch weer.

 

Helaas zijn sommige acties niet voor bestaande klanten waardoor je als vaste klant duurder uit bent.

Hallo @BertD ,

Bij veel providers krijg je een korting als je thuis-internet en mobiele telefonie combineert. 
 

Dus het is zeker slim als je dadelijk beide producten bij één aanbieder onderbrengt. Heb je jouw mobiele telefoonabonnement nu niet bij KPN? Dan kun je bij KPN wellicht in aanmerking komen voor een welkomstkado. Maar die actie’s  wisselen regelmatig, bekijk dat tzt op de website kpn.com. 


Hallo @BertD ,

Bij veel providers krijg je een korting als je thuis-internet en mobiele telefonie combineert. 
 

Dus het is zeker slim als je dadelijk beide producten bij één aanbieder onderbrengt. Heb je jouw mobiele telefoonabonnement nu niet bij KPN? Dan kun je bij KPN wellicht in aanmerking komen voor een welkomstkado. Maar die actie’s  wisselen regelmatig, bekijk dat tzt op de website kpn.com. 

Bedankt maar ik heb alles bij KPN, zowel internet als telefonie..

Daarom verwonder ik mij ook dat ik als nieuwe klant bij kpn met leuke acties mee kan doen en als vaste klant niet.

 

Wat kan KPN hier in betekenen?


Hallo ​​​​

Bedankt maar ik heb alles bij KPN, zowel internet als telefonie..

Daarom verwonder ik mij ook dat ik als nieuwe klant bij kpn met leuke acties mee kan doen en als vaste klant niet.

 

Wat kan KPN hier in betekenen?

Niet veel. 
 

KPN schrijft dan gewoonlijk: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


Acties zijn om nieuwe klanten binnen te halen. Mensen die al klant zijn hoeven niet meer binnen gehaald te worden, dus waarom zou je die mee laten doen met die acties? Kost alleen maar heel veel geld waardoor de prijzen fors omhoog zouden moeten. Daarom is het logisch om de acties alleen voor nieuwe klanten te laten gelden, niet voor bestaande. Zo werkt het bij alle providers, ook bij T-Mobile. 


Bij T-Mobile geld het voor iedereen, daar zit niet echt verschil in.. 


Hi @BertD, leuk dat je je vraag hier stelt, en ook goed dat je 'm stelt.

Ik zie dat je al helemaal ingelicht bent door @Noordzee en @Nick83. Daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Dus ik hoop dat je tevreden bent over jouw KPN producten en diensten, en de vaste voordelen die je daarbij krijgt, die Noordzee noemt. Zo niet, dan hoop ik dat je een goede optie vindt die beter bij jouw wensen past.


Bedankt, ik heb mijn keuze ook gemaakt.

omdat alle feiten die gegeven zijn voor alle leveranciers gelden, op het feit na dat vaste klanten moeten betalen voor de investeringen. 


 

 

 


Bedankt, ik heb mijn keuze ook gemaakt.

omdat alle feiten die gegeven zijn voor alle leveranciers gelden, op het feit na dat vaste klanten moeten betalen voor de investeringen. 

Zit met zelfde issue nu. Nu na een jaar (over 2 maanden) gaat mijn abo € 52,50 worden en bij T-mobile voor hetzelfde omgerekend € 37,50 per maand. Dan MOET ik wel overstappen want scheelt me € 15/maand dus € 180 per jaar. Dat is fors vind ik, zeker gezien alle andere prijs stijgingen.


Dag @Marcedwin gelukkig voor jou is er concurrentie en krijg je als nieuwe klant vaak leuke kortingen. Als het gedoe van overstappen en kwaliteit niet zo belangrijk is dan is overstappen een goede optie. 


Dag @Marcedwin gelukkig voor jou is er concurrentie en krijg je als nieuwe klant vaak leuke kortingen. Als het gedoe van overstappen en kwaliteit niet zo belangrijk is dan is overstappen een goede optie. 

Dat is het voor mij niet, ben ook vrij technisch. De kwaliteit kan ik nog niet over oordelen maar als ik zo eens rondneus op internet is dat prima op orde, is ook KPN netwerk 😉.


Gister toevalig de vraag gesteld aan KPN via Facebook. Zit inmiddels bij KPN voor zo'n 8 jaar.
betaal 70 euro per maand voor 1Gbit internet en 2 tv kastjes. (die eigenlijk niet meer gebruik van wege de app op de chromecast tv)

Het aanbod wat ik kreeg overstappen naar nieuwe abonoment met KPN TV+ voor 70 euro per maand.
Of als ik het vast zetten voor 2 jaar dan kon ik de eerste 6 maanden 10 euro korting krijgen.
Toen ik aangaf dat ik het raar vondt dat nieuwe mensen de eerste 6 maanden de helft van de kosten betalen en een jaar contract krijgen. werdt er aangegeven dat ik geen aanspraak kon maken op welkom cadeau. Daar kon ik pas aanspraak op maken als ik 6 maanden weg was 😶

Inmiddels heb ik dus gezien dat ik voor €52.50 het zelfde krijg bij T-Mobile en de eerste 6 maanden de zelfde welkom korting. 

Dus KPN voor 2 jaar € 1620 of T-Mobile € 1095

Met zo'n slecht aanbod van KPN ga ik toch de switch maken.