Goedenavond,
Binnenkort wordt er bij ons glasvezel aangesloten. Een goede reden om is naar internet+tv te kijken.
Bij openen van de KPN-app krijg ik de optie om te verlengen (100mbit/1 ontvanger) voor wel 24 maanden en dan krijg ik 12 maanden €7,50 korting. Of 12 maanden met 6 maamdem €5,- korting. Vaste klant, dus klik vanzelfsprekend op 24 maanden.
Nu kost me dat €59,58 en na 12 maanden zit ik dan nog 12 maanden vast aan €67,08. €67,08 betaal ik nu blijkbaar, dus ik zit 12 maanden aan KPN vast zonder enig voordeel van mijn kant, bijzonder.
Nieuwsgierig als ik ben ik benieuwd wat ik als nieuwe klant betaal. Voor hetzelfde pakket (100mbit/1 ontvanger) betaal ik 12 maanden €35,- en daarna €55,-.
Nu snap ik dat je geld moet verdienen aan de bestaande klanten, en hoef ik echt geen internet voor €35,-. Maar een verschil van 67,08-€55= €12,08 per maand vind ik wel een heel idioot groot verschil voor hetzelfde pakket..
Als iemand me dit kan verklaren voor ik naar Delta vertrek die me wel €35,- aanbieden.. (niet van plan, maar vindt dit wel heel bijzonder).
Gr.
Maarten