Skip to main content

Verlengen via de website lukt niet, 0800-0402 stuurt je weer terug naar website en verbreekt de verbinding.

Hallo @Th8hoek ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 


De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Gaat het om een mobiel abonnement? Dan kun je eventueel ook in een KPN-winkel verlengen als het niet lukt via 0800-0402 of via de website. 


Het gaat om een mobiel abonnement.

Ik wil niet naar een winkel, ik wil dit graag online of telefonisch regelen. Nu al een paar dagen foutmelding en 0800-0402 verwijst me telkens automatisch terug naar de website.

Hebben jullie zicht op wanneer de foutmelding verholpen wordt of kan ik anders door een medewerker gebeld worden?


OK @Th8hoek ,

Ik neem aan dat je binnen de 120 dagen zit voor de einddatum van je huidig abonnement. Probeer het anders eens via de MijnKPN-app. 

 


Hoi Noordzee,

We zijn al over de einddatum heen. Ook via de app krijg ik een foutmelding.

 

 


KPN gaat jou niet terugbellen en via het forum kun je niet verlengen. 
 

Dus toch naar weer 0800-0402 bellen, spreek dan in “Collections”. 


Hoi @Th8hoek 

Als graag online je mobiele abonnement wilt verlengen, dan is dat gewoon mogelijk.
Daarvoor is een speciale pagina voor aangemaakt: Mobiele abonnement verlengen

Laat even weten, of via die pagina wel is gelukt!


Wat raar dat het verlengen niet lukt @Th8hoek, de foutmelding die je krijgt geeft ook geen hint wat het zou kunnen veroorzaken. Je zou het verlengen ook kunnen proberen via een andere browser, mogelijk gaat het daarin wel goed. En anders kan je ons het beste bellen zoals genoemd. Is het via die weg gelukt?


Hoi allen,

De tip van Noordzee om een ander woord in te spreken was een hele goede. Kreeg een behulpzame medewerker aan de lijn die met me mee heeft gekeken.

Mobiele nummer stond op een oud kvk nummer. Deze aanpassing is nu via een aantal documenten onderweg om aangepast te worden. Als die aanpassingen gedaan zijn dan zou de verlengpagina geen foutmelding meer moeten geven. 

Nog even in de wachtkamer dus maar goede hoop op een oplossing.

Bedankt voor jullie reacties en jullie meedenken.


Hoi allen,

De tip van Noordzee om een ander woord in te spreken was een hele goede. Kreeg een behulpzame medewerker aan de lijn die met me mee heeft gekeken.

Bedankt voor jullie reacties en jullie meedenken.

Graag geholpen en mooi dat het nu wordt geregeld.👍


Reageer