Skip to main content

Goedemiddag,

Helaas heeft KPN mij misleid bij het verlengen van mijn abonnement.

Let op bij telefoontjes van KPN, als er een leuk aanbod wordt gedaan omdat ze zo blij zijn met je als klant, krijg je onderaan de streep niet de gecommuniceerde korting, want kleine lettertjes.

Blijkbaar kan je niet vertrouwen op hetgeen wat telefonisch wordt aangeboden, zeer verontrustend wat mij betreft.

Laatste keer KPN, bestaande klanten moeten de actiekortingen voor nieuwe klanten financieren.

👍

of, je laat je nooit en te nimmer verleiden als je er niet op voorbereid bent. Want dat is de kracht van colportage. Niet via de telefoon, niet via de voordeur en zeker niet op straat. 

Gelukkig wordt deur verkoop verboden en dat zou ook via de telefoon en op straat moeten.


Hi @Emiel1990! Wil je wat meer informatie geven?

Verder krijg je van alle wijzigingen die we doen een bevestiging. Deze bevestiging is belangrijk. 

Als we iets met je afspreken staat het je altijd vrij de voornaam en de afdeling van de medewerker te vragen. Dit, samen met het tijdstip van de oproep, geeft altijd meer houvast. 

Als op de bevestiging iets staat dat niet is afgesproken heb je 14 dagen om te annuleren. Als je geen bevestiging krijgt binnen 48 uur, bel dan 0800-0402.


Hi Bram,

heel concreet, er is mij telefonisch een aanbieding gedaan om mijn aflopende contract van €35 te verlengen. Vanwege de marktomstandigheden zou dit iets duurder worden.

er is mij specifiek het volgende aangeboden:de eerste 6 maanden betaald U €39 en daarna €49.

er is niet gerept over het aflopen van mijn jaarlijkse korting, 2 dagen na ondertekening contract.

er werd tevens een voorstel naar mij gestuurd met expliciet de €39 onder aan de streep vermeld. Dat ik ter goede trouw er dan vanuit ga dat dit klopt, lijkt mij heel logisch.

voornamelijk aangezien kpn niks heeft gezegd over het aflopen van mijn huidige korting..

vandaar dat ik mij enorm misleid voel.