Skip to main content

Heb een mail gehad over verlenging van 1 of 2 jaar met als cadeau een bon van Coolblue Waarom is er dan een prijsverhoging? Dan betaal ik per maand  4 euro dus even snel gerekend betaal ik de bon van 60 euro in 15 maanden zelf. Sorry vind dat niet correct er staat in de mail: 

Ontvang een Coolblue cadeaubon t.w.v. 60,-
Je verlengt je abonnement met 2 jaar
Je abonnement blijft hetzelfde

Gaarne uitleg hierover. Zeker over de laatste regel. Bij mij valt onder je abonnement blijft hetzelfde ook de prijs. 

Inflatiecorrectie krijgt iedereen. Ieder jaar. Ook klanten die hun abonnement verlengen. Staat gewoon in de voorwaarden. Die voorwaarden gelden ook voor klanten die verlengen. 

Die inflatieverhoging is in juli. Dus dit zou een dubbele inflatieverhoging zijn. 

Op de factuur van juni staat van wege inflatieverhoging staat wat je per juli gaat betalen. 

Maar als ik coolblue (leuk bedrag voor wie het allemaal wel kan gebruiken) raad ik toch aan om zelf het geld maar apart te zetten, oke moet ik 15 maanden dan, maar daarna ben ik voordeliger uit met de gelijk nieuwe prijs betalen. 

Dank u voor uw antwoord. 

Hallo @Smorrie ,

Er is ook een tweede manier van verlengen. 

Daarmee maak je jouw abonnement vrijwel zeker goedkoper dan dat je nu betaalt, je kunt dan met één jaar verlengen, alleen wel zonder Coolbluebon. 

Die andere manier van verlengen kan (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Als het niet de inflatiecorrectie is die bedoeld, kun je dan via een schermafdruk laten zien wat je bedoelt? 

Die andere manier van verlengen kan (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Hoi, mag ik vragen hoe ik hier kom als ik zelf op de site van kpn ben?

Dus niet via jouw link maar er zelf naar toe wandelen, kan ik nergens vinden..

Dat is zover ik weet niet (meer) mogelijk. 

KPN heeft tegenwoordig kennelijk liever dat je jouw oude contractvorm verlengt. Waarom weet ik niet.  

Oh, vandaar, jij hebt die link ergens bewaard, neem ik aan.

Ik moet inderdaad met kunst en vliegwerk, delen van de hyperlink verwijderen, om daar ook uit te komen.

Vreemd hoor, via jouw link kom ik wel op een betere aanbieding uit dan die cadeaubonnen.

Klopt, 60 euro in 24 maanden is 2,50 per maand en dat in de vorm van een cadeaubon. Je kunt mijns inziens beter kiezen voor een scherpere maandelijkse prijs zonder zo'n cadeaubon. 

Maar veel mensen denken er verder niet over na en zien alleen maar die cadeaubon als lokkertje. 📦💰

Reageer