Skip to main content

Mijn contract loopt af bij XS4all. Deze hebben afgelopen tijd alles over gegeven aan KPN. Nu zien ze een nieuw contract bij KPN als een verlenging en krijg dan ook helemaal geen aanbiedingen. Dit terwijl ik bijvoorbeeld naar T MobileĀ of Budget alles in een ga ik wel verschillende aanbiedingen en of kortingen krijg. Deze gaan beide ook via KPN. Dit vind ik echt te gek voor woorden. Kan iemand van KPN zelf contact met mij opnemen en deze situatie recht zetten. Anders ga ik toch echt wel overstappen. T Mobile is bijvoorbeeld wel een beetje duurder maar door de kortingen die ik daar krijg toch totaal een stuk goedkoper voor 1 jaar. Ik wacht het nog een week af.Ā 

Hallo @AdpiĀ als je automatisch gemigreerd bent van xs4all naar KPN, wordt je als bestaande klant beschouwd, dat was 2 jaar geleden ook zo bij de migratie van Telfort (TFT) naar KPN.

Als je vĆ³Ć³r de automatische migratie was overgestapt naar KPN was je wĆØl als nieuwe klant beschouwd.

Ā 


Hallo JanD. Kon niet eerder overstappen. Abonnement loopt nu pas af. Knap waardeloos. Maar ik wacht wel af. Daarbij woon ik ook nog eens in een complex waar we niet kunnen overstappen naar bijvoorbeeld Ziggo. Die zitten hier gewoonweg niet. Moet allemaal KPN gerelateerd zijn. Ook al zoiets raars. Waarschijnlijk word dat nu gewoon elk jaar overstappen. Van bijvoorbeeld KPN naar T Mobile of Budget alles in 1. Dan krijg je wel alle aanbiedingen en of kortingen die ze dan hebben. Wel omslachtig maar het is niet anders.Ā 


Hallo @AdpiĀ op de 1e plaats loopt je abo niet af, het wordt stilzwijgend voortgezet met de opzegtermijn van 1 maand. Verder hoef je niet te verlengen, verlengen betekent concreet een nieuw contract voor 1 of 2 jaar.

Beter kun je je lopende contract even tegen het licht houden en waar nodig aanpassen als je bepaalde onderdelen toch niet meer gebruikt of die hogere snelheid toch niet nodig hebt, om goedkoper verder te kunnen.

Succes.

Ā 


Beste JanD. Dat weet ik zelf ook wel maar ik kon het dus niet eerder opzeggen. Dat wil ik daar alleen maar mee zeggen.Ā En alles wat ik nu heb ik ook hard nodig. Dus dat gaat hem echt niet worden. Dat word dan maarĀ gewoon elke keer wisselen. Helaas kan ik niet naar Ziggo. Die deden daar nooit zo moeilijk over!Ā Half uurtje werk en datĀ scheelt toch minimaal 120 euro op jaarbasis. Maar dat is ook zo bij energie enz. Je bent gek als je daar geen uurtje tijd aan besteed.Ā 


Hallo @AdpiĀ persoonlijk vind ik het nadeel dat je ook steeds weer je relaties moet informeren over je nieuwe email-adres. Zelf gebruik ik uitsluitend provider-mail en geen Google- of MS-mail of een eigen mail-domein.

Ā 


Hi @Adpi, ik zie dat @JanDĀ al de nodige uitleg heeft gegeven, top!

Ik wil je nog wel aanraden om te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402, zodat er samen met jou gekeken kan worden of we wellicht een KPN Hussel abonnement hebben dat perfect bij jouw wensen pastĀ šŸ˜Š