Skip to main content

Hallo, op 4 juli heb ik in de KPN winkel Groningen een verlenging gedaan met toestel. Het toestel zou de dag erna of maandag bezorgd worden met Postnl. Niets gehoord. Op 11 juli een email van kpn, uw pakketje is verstuurd. Inmiddels 22 juli blijft het pakketje in de Postnl app staan op "fysiek niet aangeboden bij postnl". Voor mijn gevoel moet dit pakketje bij CEWA Logistics liggen. 4x contact met kpn, 4x een totaal ander verhaal. Op 18 juli is er een onderzoek ingesteld door kpn bij postnl. Ik voorzie een lange en onacceptabele weg van " ik weet het niet, daar ga ik niet over, andere afdeling,  moet het onderzoek afwachten, etc" en wachten op niks. Kpn blijft adverteren met nu bestellen, morgen in huis! Kan iemand dit voor mij oplossen? Ik ben al tientallen jaren klant bij KPN en neem meerdere diensten af. Klantenservice medewerkers moeten beter opgeleid worden en geen dingen beloven die ze niet waarmaken en van die ingestudeerde klantvriendelijkheid zinnetjes oplezen. Graag een OPLOSSING!

Hoi @Annnnnnnnn 

Heel vervelend dat dit jouw moet overkomen, ik snap als mede klant dat je daar absoluut niet vrolijk van wordt, wat ook zeker te begrijpen is.

Om te beginnen, heb al gekeken op (link) Mijn Bestelling wat daar de actuele status is?
Daar kun je het gehele traject volgen, vanaf het bestellen tot ontvangen.

Welk merk smartphone heb je besteld bij de KPN winkel in Groningen?
Welke model? en welke kleur?

Daarnaast krijg je uiterlijk de avond voordat je jouw bestelling gaat ontvangen, een e-mail vanuit KPN met daarin een track en trace, heb je die ook daadwerkelijk ontvangen?

Ik hoor het graag van je.


Hoi Michel, Mijn bestelling staat op Onderzoek. Het gaat om een Iphone15 256gb zwart. Ik heb een track&trace, maar tot een bezorgactie is het nooit gekomen. Bij postnl staat dat mijn pakketje fysiek niet is aangeboden. Wat het ook mag betekenen?

Wat mij zo boos en ontevreden maakt is de ongeïnteresseerde houding van KPN. Een hele week voor een "onderzoek"???? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

 

 


Wat leuk dat je opnieuw voor KPN hebt gekozen, @Annnnnnnnn! 💚 Alleen jammer dat je nog steeds op jouw nieuwe toestel wacht. Ik snap heel goed dat je deze graag zo snel mogelijk wilt ontvangen.

Ik begrijp uit jouw bericht dat er inmiddels een onderzoek is gestart. Hoe graag ik ook zou willen, op dit moment is er niet meer dat ik kan doen. Dat is niet omdat we geen interesse in jouw probleem hebben, want we willen juist graag dat jij snel je toestel hebt. Maar we moeten wel eerst uitzoeken wat er met het originele toestel is gebeurd voor we over kunnen op een oplossing. Daarom kan ik niet anders dan je vragen geduld te hebben. Ja, het onderzoek kan even duren, tot wel een maand. Maar het is echt even niet anders, sorry.


Hallo Denise, bedankt voor je reactie. Maar wat ik niet snap is dat jullie mij, jullie trouwe klant, de dupe laat worden van een probleem tussen KPN en PostNL. Er is mij door jullie klantenservice toegezegd dat ik sowieso op enig moment mijn bestelde Iphone ga ontvangen. Waarom niet een nieuwe opsturen naar mij en dan kunnen jullie intussen het onderzoek uitvoeren. Waarom moet ik hier op wachten? Ik wacht nu 3 weken en het kan blijkbaar nog 30 dagen duren. Ik vind dit echt belachelijk en onacceptabel! Morgen maar eens contact zoeken met mijn rechtsbijstand. Misschien kunnen die iets voor mij doen. Echt een hele slechte en klantonvriendelijk houding van KPN!


Als het pakket bij PostNL als ontvangen staat geregistreerd duurt een onderzoek een maand. Is er niet voor getekent en heb jij niks ontvangen duurr een onderzoek een week. Volgens mij 

En dan zou dus zsm automatisch de orde geannuleerd worden en moet er een nieuw order geplaatst worden.


Dit is wat er in de PostNL app staat sinds 11 juli:

 


Ik snap dat het zo voelt, @Annnnnnnnn. Het is alleen echt belangrijk dat wij eerst uitzoeken wat er met het pakket is gebeurd. Dit is belangrijk om fraude te voorkomen. Begrijp me niet verkeerd: hier mee zeg ik niet dat dit bij jou het geval is. Maar we kunnen hierop geen uitzonderingen maken. Hoe graag ik je ook nu aan een toestel zou willen helpen, we moeten het onderzoek echt afwachten.


Even kpn winkel binnen lopen. Annuleer de bestelling en doe een bestelling in de winkel waar je tegenwoordig direct het toestel mee kan krijgen. 

Helaas ben je afhankelijk van het proces op het moment dus mss kan je hier wat mee om het proces te omzeilen. Doe er je voordeel mee.En loop morgen nog de winkel uit met je toestel.


Helaas, @Glille, zo werkt het niet. Als er een onderzoek loopt, kan een bestelling niet geannuleerd worden. We moeten echt het onderzoek afwachten.


Reageer