Skip to main content

zojuist 2 contracten (mobiel) verlengd voor resp €15,00 en € 14,00 p/mnd  (2 jaar) Mail retour van KPN bedankt voor bestelling met genoemde tarieven. Even later van KPN per mail officiële contractbevestigingen ontvangen met andere bedragen, t.w. € 17,50 en € 16,50. Vanwaar per contract € 2,50 meer? 

Op het officiële contract staat de korting niet. Op de factuur wel als het goed is.


De verlengingen gaan respect. eind april a.s. (1e mob.) en eind mei a.s. (2e mob.) Dit betekent dat ik op z,n vroegst eind mei a.s de 1e factuur van het nieuwe contract ontvang. Eerder zou ik het niet kunnen checken


Hallo @KO73 ,

Je kunt het wel zelf eerder checken dan eind mei. 

Controleer als het abonnement een paar dagen gestart is of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Twijfel je eraan? Je kunt na de start van het abonnement ook zelf het voordeel aanvragen. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten


Bedankt voor de tip. Ik ga het bekijken in mijn KPN als de oude abonnementen afgelopen zijn.