Skip to main content

2 jaar terug een abbo afgesloten voor een jaar.

Na dat jaar kon ik weer verlengen met nog een jaar voor rond de 51€ p/m.

Nu is die verlenging vandaag afgelopen en nogmaals gebeld met kpn over een verlenging.

Het rare was dat ik ook nog een eens mail kreeg 2 weken terug dat mijn maandbedrag omhoog gaat.

Ik wil best verlengen maar toen ik mijn maandbedrag hoorde schrok ik wel, ik ga nu 82€ betalen.

Wow ik daar schrik ik wel van, een nieuwe klant betaald heel veel minder.

Ik kon een korting van 7€ p/m krijgen, maar dan nog.

Tijdens zo`n gesprek sta ik al gelijk met mijn hakken in het zand en luister ik al niet meer.

Dan denk je ik stap wel over naar een andere aanbieder.

Wat ik ook vervelend vindt is dat ik 2 weken terug al hierover gebeld heb maar toen afgewimpeld ben.

Bel maar over 2 weken terug dan regelen we het wel.

Kortom ik ben nu best wel geïrriteerd omdat ik nu moet gaan shoppen. 

30€ per maand x 12 is toch wel even 360€, mijn centjes zijn ook niet van blik.

Dan verlaag je toch gewoon je abonnement. Sluit een abonnement af zonder toeters en bellen. Dan maar geen uitgebreide tv-pakket, kies een lagere internetabonnement. Er zijn keuzes zat, maar je zult dan zelf ook wat kunnen/moeten inleveren. En vergelijk jezelf niet met andere klanten. Maar goed, ieder zijn keus.. 

Succes!

Hallo ​@MobyD ,

Er is ook een tweede manier van verlengen. 

Daarmee maak je jouw abonnement vrijwel zeker goedkoper dan met die andere manier van verlengen. En je kunt verlengen met één jaar.   

Die andere manier van verlengen kan (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Hoi Noordzee,

Als ik jou lijstje bekijk kost het wat ik nu heb70€

Ik heb 1gb en 1 extra tv box.

Vanmiddag nog 1 keer bellen en anders stap ik jammer genoeg over.

Ik snap dat alles duurder word, maar ik vond een verhoging van 30€ gewoon te gek.

Bij de concurrent heb ik voor hetzelfde de eerste 6 maanden 30€ en daarna 6 maanden 70€

Dan stap ik naar een jaar terug, en geniet ik weer van korting.

Zo zonde van al die moeite van monteurs sturen, apparatuur afdanken, administratieve rompslomp ect.

Zo werken ze zelf mee aan het manier van shoppen en overstappen jaarlijks, mijn mening je kan beter vaste klanten hebben.

De meeste klanten zijn gewoon vaste klanten natuurlijk. Er zijn in de praktijk maar weinig mensen die daadwerkelijk elk jaar overstappen. 

Hoi Noordzee,

Als ik jou lijstje bekijk kost het wat ik nu heb70€

Ik heb 1gb en 1 extra tv box.

Vanmiddag nog 1 keer bellen en anders stap ik jammer genoeg over.

Ik snap dat alles duurder word, maar ik vond een verhoging van 30€ gewoon te gek.

Bij de concurrent heb ik voor hetzelfde de eerste 6 maanden 30€ en daarna 6 maanden 70€

Dan stap ik naar een jaar terug, en geniet ik weer van korting.

Zo zonde van al die moeite van monteurs sturen, apparatuur afdanken, administratieve rompslomp ect.

Zo werken ze zelf mee aan het manier van shoppen en overstappen jaarlijks, mijn mening je kan beter vaste klanten hebben.

Goedemorgen ​@MobyD ,

70 euro aan kosten is al heel wat minder dan die 82 euro die je uiteindelijk met dat andere verlengingsaanbod gaat betalen. En minder gaat het echt niet worden, want dit is gewoon het huidige tarief voor nieuwe abonnees. Hooguit kun je telefonisch nog een tijdelijke korting bedingen, maar uiteindelijk moet ook jij gewoon het huidige tarief van 70 euro aftikken. Persoonlijk zou ik hiervoor gaan. Realiseer je dat je via deze link blijvend twaalf euro gaat besparen. Daar heb je meer aan dan al dat gedoe wat je steeds met overstappen gaat krijgen. 

Dat is zo, ik laat alles het weekend bezinken.

Dat scheel 144€ op jaar basis, dat is toch wat.

Bedankt voor je reactie`s :)

Reageer