Skip to main content

Hi iedereen,

 

In september 2022 heb ik mij aangemeld bij KPN met de actie dat ik een jaar lang mijn abonnement zou ontvangen voor 35 euro per maand.  nu het abonnement bijna afgelopen is, heb ik via de post een gericht pamfletje ontvangen dat ik nog een extra jaar korting zou ontvangen en dat ik hier per e-mail bevestiging van zou ontvangen.

4 dagen geleden (27 september 10:59) heb ik hier ook de beloofde e-mail ontvangen dat ik een jaar lang extra korting zou ontvangen vanuit campagne@kpn.com (zie bijgevoegde afbeelding). Nu is het 2 oktober, en ontvang ik een factuur van bijna 80 euro voor mijn afgenomen diensten en is de beloofde korting nergens te bekennen.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, die is echter niet bekend in de actie en ook niet in de gelegenheid om contact op te nemen met marketing en/of het campagne team die dit aanbod voor mij hebben gedaan. e-mails verstuurd vanuit marketing / campagne worden niet opgenomen binnen het correspondentie systeem waar de klantenservice mee werkt. enige optie is kijken of ik korting kan krijgen via ‘afdeling opzeggen’. echter moet ik dan een nieuw contract met KPN aangaan voor een aantal jaren, met een slechtere deal. niet de bedoeling dus.

Is er een mogelijkheid dat ik in contact kan komen met het team dat mij het bijgevoegde aanbod heeft toegestuurd? wat zijn mijn opties?

 

met vriendelijke groeten,

Jurgen Katoen

 

 

 

Hi @Koelkast01! Welkom op het forum. Ik ben wel bekend met de actie. En zoek dit graag voor je uit. 

Ik zie dat de bestelling in de eerste instantie is uitgevallen. Deze is opnieuw ingelegd en verwerkt. Met als startdatum 5 oktober. 

Je huidige factuur gaat over de periode 1 oktober t/m 31 oktober. Op de volgende factuur krijg je dus met terugwerkende kracht de korting terug van de afgelopen maand. En zie je de korting over die lopende maand. 🙂

Excuses voor de verwarring en de vertraging.