Skip to main content

waarom werkt de verlengshop niet meer?

is dit voor maar een kleine aantal vaste klanten en niet voor iedereen?

mijn contract is 12-03-2024  verlopen

tot gister kon ik nog op de pagina van de verlengshop en nu zegt ie   er is iets misgegaan.

pagina verversen helpt ook niet

Gaat dit om een mobiel abonnement? 


nee voor tv abo


U heeft een TV+ abonnement? Ik denk dat da abonnement helemaal niet te verlengen is.


denk ook niet dat u er veel verstand van heeft gezien uw reactie.


Verlengen, als jouw abonnement hiervoor in aanmerking komt, is over het algemeen het makkelijkst te bereiken via de MijnKPN app. Je bent dan al ingelogd, dus kan alles rondom je huidige abonnement ingeladen worden. En gekeken wat de mogelijkheden zijn rondom verlenging. Kom je er op die manier niet uit, probeer het dan via de telefonische collega's op 0800-0402 (gratis).


Hallo @savage ,

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

 

tot gister kon ik nog op de pagina van de verlengshop en nu zegt ie   er is iets misgegaan.

pagina verversen helpt ook niet

Mogelijk even cookies en browsegeschiedenis wissen? 


helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet


helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet

Als ik de link gebruik werkt het gewoon. Je krijgt eerst een inlog scherm om in te loggen op mijn kpn. Dan kom je in mijn kpn. Dan zie je ook bovenin staan of je kan verlengen of vanaf wanneer. Succes.


helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet

Als ik de link gebruik werkt het gewoon. Je krijgt eerst een inlog scherm om in te loggen op mijn kpn. Dan kom je in mijn kpn. Dan zie je ook bovenin staan of je kan verlengen of vanaf wanneer. Succes.

Werkt bij mij ook niet hoor.

Ik kan rechtsboven op kruisje klikken, dan kom ik in een soort loop terecht waarbij de pagina steeds automatisch opnieuw inlogt en weer terug gaat naar die pagina.


helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet

Als ik de link gebruik werkt het gewoon. Je krijgt eerst een inlog scherm om in te loggen op mijn kpn. Dan kom je in mijn kpn. Dan zie je ook bovenin staan of je kan verlengen of vanaf wanneer. Succes.

Werkt bij mij ook niet hoor.

Ik kan rechtsboven op kruisje klikken, dan kom ik in een soort loop terecht waarbij de pagina steeds automatisch opnieuw inlogt en weer terug gaat naar die pagina.

Tja , bij mij wel, zowel op mobiel als via safari browser. 


Tja , bij mij wel, zowel op mobiel als via safari browser. 

En u heeft al TV+? Wat voor aanbod krijgt u dan?


Tja , bij mij wel, zowel op mobiel als via safari browser. 

En u heeft al TV+? Wat voor aanbod krijgt u dan?

Niet. Kan nog niet verlengen. Wordt wel een datum genoemd weer het kan. Maar de url link werkt wel. Heb TV+ idd.


helaas ook dat werkt niet.de website werkt gewoon niet

Hallo @savage ,

Verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

 

tot gister kon ik nog op de pagina van de verlengshop en nu zegt ie   er is iets misgegaan.

pagina verversen helpt ook niet

Mogelijk even cookies en browsegeschiedenis wissen? 

@savage 

Hallo, net weer (opnieuw) gecheckt. De link werkt bij mij gewoon.

Bij jou niet? Dan maar morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402.


Reageer