Skip to main content

Kunt U aub het woord internetbeheer gebruiken in plaats van thuisfactuur.

Dan is voor mijn administrateur duidelijk dat dit iets anders is dan mijn vaste telefoonabonnement in mijn huis.

Met vriendelijke groeten van Ieke (MPJA) Frankenmolen, Rotterdam

Ā 

HalloĀ @Mar-iekeĀ dat gaat KPN niet doen, dat zijn gewoon standaard omschrijvingen, die voor iedere klant gelden.

Gewoon jouw boekhouder even een thuisfactuur en en een zakelijke factuur naast elkaar laten zien en hij/zij weet de verschillen.

Of een goede boekhouder nemen, die zulke simpele facturen wĆØl snapt.šŸ˜Ž

Ā 


Het woord internetbeheer vind ik zelf niet duidelijk. Dus laat KPN het maar gewoon houden op Thuisfactuur.Ā 


Het punt is natuurlijk dat als boekhoudersĀ het woord "thuisfactuur" zien, dat ze het dan weigeren om de betreffende factuur als zakelijke kosten te boeken. Dat weet KPN ook wel. Daarom zetten ze het er juist op.Ā 

Ondernemers horen gewoon een zakelijk abonnement af te sluiten. Zo simpel is dat.


De naam is door KPN gewijzigd van internetbeheer naar thuisfactuur nadat KPN de - vijandige - overname heeft gedaan van xs4all. Het maandelijkse bedrag bleef hetzelfde enĀ de service van xs4all bleef hetzelfde. Alleen de omschrijving veranderde van internetbeheer naar thuisfactuur. Het betreft dus geen telefoonkosten maar internetkosten.Ā 


Maarā€¦. je telefoon loopt toch via je internet via de phone poort van je modem?

Heeft de administrateur geklaagd. Nou, in ieder geval lijkt ie nu te weten dat het gewoon hetzelfde is als voorheen. Alleen met andere naam.

Thuisfactuur op een factuur van xs4all. Wat kan dat anders zijn dan internet + vaste telefoon?

En, je hebt een xs4all abonnement. Dan val je nog steeds onder die klantenservice!!

ZieĀ https://www.xs4all.nl/Ā - service

Telefoon KS XSALL: 0203987666 (maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00; zaterdags 10:00 - 17:00. Standaard belkosten)

Zij hebben gƩƩn forum. Dit forum is voor klanten met een KPN abonnement. Niet xs4all.