Skip to main content

Hoi, gezien de aangekondigde prijsverhoging ben ik  momenteel bezig te oriënteren op de internet en tv abonnementen.

ik heb begrepen dat wanneer ik mijn abonnement aanhoud(KPN Internet en TV Glasvezel 1000 Mbps) voor 65,50 deze 4 euro duurder gaat worden, maar als ik als nieuwe klant binnen zou komen dan krijg ik de eerste 6 maanden korting (32,5) en nadien 65,- . kan ik als bestaande klant ook een dergelijke nieuwe abonnementen afsluiten? Of dien ik over te stappen naar een andere provider?

Een bestaande klant krijgt geen korting. Of in ieder geval niet zoveel. Bel morgen even naar KPN. U abonnement verlengen is misschien iets goedkoper. 


 

Als je, je abonnement verlengt dan val je binnen de tijd waarbij inflatiecorrectie niet wordt toegepast op 1 Juli. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met KPN 0800-0402 en het hen uitleggen. Bel eventueel met afdeling opzeggingen (klantbehoud), die kunnen soms zelfs een scherp aanbod doen!

Goed om te weten; je kunt alleen verlengen of overstappen als je, je niet meer binnen de looptijd bevind. Verlengen of overstappen kan dus alleen als de looptijd van de overeenkomst verstreken is. De prijs die per 1 Juli wijzigt is overigens een inflatiecorrectie en geen gewone prijsverhoging d.w.z. je kunt niet kosteloos opzeggen of overstappen tenzij de looptijd van je overeenkomst is verstreken.

 

Klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0800-0402 op Ma/Vr van 8:00 tot 18:00 uur en op Zaterdag van 8:00 tot 17:00.


Vraag is inderdaad telefonisch opgelost met een passend aanbod.

 

kan ik dit forum bericht ook ergens sluiten?


Met het markeren van een antwoord is het topic in principe ‘gesloten'. Zo kunnen andere klanten makkelijk zien wat zij kunnen doen als zij deze vraag ook hebben. Het echt sluiten van een topic doen we normaliter niet.