Skip to main content

Per toeval kwam ik er achter dat ik een zeer verouderd abonnement had. Zo eentje deden ze niet meer afsluiten omdat het te duur was. De dame van de klantenservice was behulpzaam en begreep waarom ik dit niet zelf had ontdekt op mijnkpn (voor mij is deze site een doolhof!!!) Zogenaamd kwam deze mw met een mooi aanbod om mij als klant te houden. Betaal nu per mnd 45,- voor bellen/internet en tv. Maar zojuist kom ik er achter dat jullie nieuwe leden lokken voor 25,- pm. Ik voel mij flink bed%nderd. Zeker omdat dit "geweldige" aanbod van mij vast staat tot eind nov 2023. Iets wat mij niet duidelijk verteld is! En waar ik nu ook niet (meer) onderuit kan vlgs een medewerker van jullie. "Niemand kan dit veranderen" was het antwoord. Kan niet of wil niet??? Ik denk het laatst. 

Hallo @webe75 i.v.m. een aanstaande voorwaardenwijziging per 1 april a.s.,  ben je nu tijdelijk contractvrij tot 1 april 2023 en kun je dus alle kanten weer op.

 

 


@JanD Dus ik kan per direct mijn abonnement bij jullie opzeggen? Ik heb vanmiddag een medewerker aan de lijn gehad en die heeft mij dit niet verteld.


@webe75 kijkt u niet ieder jaar naar al uw lopende abonnementen??? Dat kost u veel geld en dat is niet alleen van toepassing op internetverbindingen.


Per toeval kwam ik er achter dat ik een zeer verouderd abonnement had. Betaal nu per mnd 45,- voor bellen/internet en tv. 

Hallo @webe75 ,

Als jij nu 45 euro betaalt, dan is dat super goedkoop. Dit zijn de huidige prijzen:

Begint dus met 57 euro voor internet, bellen en TV.  

 

Die tijdelijke aanbieding voor nieuwe klanten moet je vergeten. Iedere nieuw klant krijgt een tijdelijke korting of een welkomstgeschenk. Maar dat is eenmalig.  


@JanD Dus ik kan per direct mijn abonnement bij jullie opzeggen? Ik heb vanmiddag een medewerker aan de lijn gehad en die heeft mij dit niet verteld.

Hallo @webe75 , is ook nog maar kortgeleden bekend gemaakt, zie onderwerp binnen dit forum.

Opzeggen gebeurt altijd met de opzegtermijn van 1 maand, dus niet per direct.

Opzeggen is ook niet nodig, je kunt nu je abo naar behoefte aanpassen. 

 

 


Per toeval kwam ik er achter dat ik een zeer verouderd abonnement had. Betaal nu per mnd 45,- voor bellen/internet en tv. 

Hallo @webe75 ,

Als jij nu 45 euro betaalt, dan is dat super goedkoop. Dit zijn de huidige prijzen:

Begint dus met 57 euro voor internet, bellen en TV.  

 

Die tijdelijke aanbieding voor nieuwe klanten moet je vergeten. Iedere nieuw klant krijgt een tijdelijke korting of een welkomstgeschenk. Maar dat is eenmalig.  

En @webe75 

Ben je inmiddels al overtuigd dat je al voor een dubbeltje op de eerste rang zit? 

Goedkoper dan 45 euro gaat het niet worden. 

Maar als je wilt opzeggen? Bel dan met 0800-0402.Â