Skip to main content

In Mijn KPN zie ik: Kosten totaal: € 43,49

Op de factuur zie ik: Abonnement: 50,99 (42,14 exclusief)

 

Waar komt dit verschil vandaan?

 

In Mijn KPN zie ik: Kosten totaal: € 43,49

 

Dat is het bedrag dat moet worden betaald.

 

Op de factuur zie ik: Abonnement: 50,99 (42,14 exclusief)

 

Het kan zijn dat er een korting, compensatie of correctie is toegepast.

De prijs van het abonnement is zonder compensatie of correctie verderop onder samenvatting ziet u compensaties of correcties die er nog vanaf gaan. Onder diezelfde samenvatting staat ook eventuele verbruik, aankopen bij derde partijen.

In een geval als deze betekent het dat in Mijn KPN € 101,09 getoond zal worden. Want, de prijs van het abonnement is in dit voorbeeld € 79,48 + € 10,62 aan verbruik + €10,99 voor een aanvullende dienst maakt het totaalbedrag € 101,09.

In uw geval staat er mogelijk iets in de trant van:

Abonnement € 50,99

Eenmalig -€ 7,50

Totaal € 43,49

In uw geval klopt het dan dat er in Mijn KPN € 43,49 staat.

 

Note: In plaats van eenmalig, kan er in uw geval ook iets anders staan wat die  -€ 7,50 zal verklaren.

 

Voorbeeld maandfactuur, TV, Internet en Bellen → linkje

Voorbeeld maandfactuur, Mobiel → linkje


Hoi @KeesVQ en bedankt voor je bericht :)

Ik zie dat @GerritS76 al met een heel goed antwoord komt, heb je hier iets aan gehad en heeft dit voor jou duidelijkheid verschaft? Mochten er nog wel onduidelijkheden of vragen zijn, laat het ons dan vooral weten!


Moet toch iets meer betalen dan 43,39.. totaal is dus blijkbaar geen totaal?


Moet toch iets meer betalen dan 43,39.. totaal is dus blijkbaar geen totaal?

In dat geval zou ik even afwachten tot de afschrijving van je bankrekening heeft plaatsgevonden. Eventueel kan je ook je Forum Profiel invullen en geduld hebben tot een moderator je topic opent, deze kan als je dit wenst misschien even kijken of er misschien toch iets mis is gegaan ergens. 

Als je echt z.s.m. antwoord wilt dan kan je eventueel ook bellen met 0800-0402 van Ma/vr 8:00 tot 20:00.