Skip to main content

Hallo,

Hoe is eigenlijk de verdeling van het maandbedrag tussen internet en tv?

Ik ben benieuwd wat er per maand betaald moet worden als je alleen internet wil (en dus tvkijkt via apps i.p.v. via KPN).

Hallo @Nynker 

 

Dat is geheel afhankelijk welke internet snelheid je kiest en welke opties je kiest voor TV.

Je kan dat allemaal zelf instellen en dan zie je vanzelf wat het verschil is, zie: https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/


Dank @GeSp.

Heel duidelijk vind ik de uitleg van de mogelijkheden door KPN niet, vandaar mijn vraag hier.

Maar ik ga verder puzzelen want moet er gewoon doorheen dus😞.

Dank voor reageren!


@Nynker 

 

Je kan altijd vragen stellen maar dan zal je toch eerst moeten kijken wat de mogelijkheden op jouw adres zijn.

Het beste is alle opties een keer selecteren en even noteren (of foto's maken) wat de prijzen zijn, er zijn i.d.d. genoeg combinaties te maken dus het blijft sowieso puzzelen wat voor jezelf het beste en ook nog betaalbaar is.


@GeSp Ha ja snap ik hoor.

Dank weer.


Als u nu een ouder abonnement heeft, dan kunt u tv niet volledig uitzetten. Want de oudere abonnementen werken met pakketten waarbij tv een vast onderdeel is.

Dus als u tv wilt uitzetten, dan zult u het abonnement eerst aan moeten passen naar Hussel. 

Bij Hussel kost 1 tv 10 euro per maand. Een 2de ontvanger kost 5 euro. Het verschil per maand bij wel of geen tv is dus 15 euro per maand bij 2 ontvangers. 


Hallo @Nynker in de basis zijn de kosten voor tv 10 euro per maand, vaste telefonie 2 euro per maand en internet vanaf ongeveer 43 euro per maand, afhankelijk van de gekozen snelheid.

 


@Nick83 en @JanD Daar zit het hem iddd in: het oudere abnnement. Dat omzetten betekent kortingen verliezen en dus precies evenveel betalen zonder tv. Gaat dus niks op;everen. Ik ben eruit.

Dank!


@Nick83 en @JanD Daar zit het hem iddd in: het oudere abnnement. Dat omzetten betekent kortingen verliezen en dus precies evenveel betalen zonder tv. Gaat dus niks op;everen. Ik ben eruit.

Dank!

Wacht eens ff... niet zo snel. Welke kortingen denkt u te verliezen? 

En heeft u een ouder KPN abonnement? Of een oud Telfort abonnement? 


@Nick83 Ojee, dacht het net te snappen …

Kom van Telfort.

En er zitten 2 kortingen op: 

 

Internet met Interactieve TV en Bellen 52,63

CombiVoordeel 5 euro -5,00

Korting Internet met Interactieve TV en Bellen -4,00

Met 50MB down- en upload snelheid (glasvezel)


U moet naar de totaalprijs kijken. Niet naar de kortingen. U betaalt € 43,63 per maand?


@Nick83 Ja klopt.


@Nick83 Ja klopt.

Dan kunt u er beter niets aan veranderen. 


@Nick83 Okee, dank vor uitleg en meedenken.