Skip to main content

De einddatum van mijn contract is al lang verlopen (2015) en hierdoor hield ik mijn huidig abonnement eens tegen het licht en was van mening dat een aantal aanpassingen benodigd waren.

Maar (en dit is al eens eerder aangekaart) is het verschil tussen de kosten voor nieuwe en bestaande klanten enorm (zie afbeelding). Ik verneem graag wat KPN hier zelf van vindt en wat er wordt gedaan om bestaanden klanten te behouden, aangezien dat naar mijn idee net zo belangrijk is als nieuwe klanten aan je binden.

Ik heb hierover geprobeerd contact op te nemen via het bekende 0800-nummer. De eerste medewerker kon mij niet helpen en werd ik doorgezet naar een andere afdeling. Na meer dan 30 min wachten heb ik het opgegeven. Vervolgens via X een poging gedaan, maar daar kon men mij ook niet verder helpen; wellicht dat dit forum een antwoord heeft :)

 

Hier word niets met prijzen gedaan. Dus hier bent u ook snel klaar.


@Nick83  waar dan wel? En eveneens: ik zie dat hier meerdere topics al over zijn geplaatst vorig jaar


Hallo @RBO07 ,

Ook jij kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De door jou genoemde tijdelijke kortingen gelden alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen abonnee geweest zijn van KPN. Maar ook jij gaat na het verlengen dezelfde prijzen betalen als nieuwe klanten zodra hun tijdelijke kortingsperiode voorbij is.
De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

 


@Nick83  waar dan wel? En eveneens: ik zie dat hier meerdere topics al over zijn geplaatst vorig jaar

Nergens. Als u korting wil, stap dan gewoon over naar een andere provider. Alleen nieuwe klanten krijgen de welkomstkorting die u wilt. Bestaande klanten niet. Punt.

Die € 73,98 die een nieuwe klant betaald na de welkomstkorting-periode kunt u ook krijgen. Gewoon verlengen naar de nieuwste abonnementsvorm. 

En misschien kunt u nog 6 maanden 10 euro korting krijgen ofzo. Bij waarschijnlijk een 2 jarig abonnement... Maar veel meer zit er echt niet in voor bestaande klanten. 


@Nick83  en jij bent nog steeds fan van KPN? :)


@Nick83  en jij bent nog steeds fan van KPN? :)

Wie zegt dat ik fan van KPN ben?


@Nick83  terecht punt, dat was een aanname, gebaseerd op het aantal ontvangen badges.

Maar voor mij is het helder wat de situatie is en wat ik moet doen, dank voor de reaacties.