Skip to main content

Ik heb net iemand aan de telefoon gehad om mijn abonnement te wijzigen (van alles in 1 naar Hussel) aan de telefoon werd mij verteld dat de kosten maandelijks €53.01 gaan bedragen. Op het toegestuurde contract zie ik nu 60,99 staan, de medewerker vertelde mij dat dat op de factuur verwerkt wordt.

Wat is de reden dat dit niet meteen in het contract komt te staan? 

Hallo @AJG89 

 

Die €53,01 is dan met Hussel korting neem ik aan?

Die korting zie je nooit op je contract terug omdat als je 1 van de Hussel producten opzegt je korting vervalt of lager wordt.

Je moet ze uiteraard wel terugzien op de facturen die je krijgt.

 

Om je vast te waarschuwen, de 1ste factuur kan vaak hoger uitvallen omdat die dan over een langere periode gaat (KPN past vaak de factuurperiode aan als je van het ene naar het ander abonnement gaat), dat moet je dan op pagina 2 van de factuur terug kunnen zien.


Goedemorgen @AJG89 en welkom hier op het forum :)

Zoals @GeSp al aangeeft, vermoed ik dat het om de Hussel korting gaat; omdat je zowel mobiele als vaste diensten van ons afneemt, krijg je Hussel korting. Die korting staat niet op het contract omdat de korting wegvalt zodra je een Hussel product opzegt. Mijn advies zou zijn om de komende factuur even af te wachten om te kijken of de korting wordt verrekend (waar ik wel van uit ga). Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat ons dit dan vooral even weten zodat ik dit verder voor je op kan pakken (indien nodig). 


Kunt u een schermafdruk plaatsen van het contract? Zoiets?