Skip to main content

Ik heb al jaren een …..@planet.nl emailadres, heb ik al gehad toen ik nog bij Ziggo zat.
Nu ben ik de afgelopen 10 jaren bij KPN geweest, maar ben nu overgegaan op Budget.

Vervalt mijn planet.nl emaildres nu?
ik heb hem gekoppeld in Outloop dus log nooit in via KPN webmail.

Zoals ik al zei had ik dit emailadres al voordat ik bij KPN zat

 

Toen je nog bij Ziggo zat had je vast geen @planet.nl adres immers dat was het domein van de internet provider "Planet Internet" en dat was altijd al een onderdeel van KPN.

Als jij jouw @planet.nl adres wilt behouden dan zal je een e-mail only abonnement bij KPN moeten houden waar je dat email adres onderbrengt. Dit is niet goedkoop met €7,50 per maand.


Hallo @Pierre Janssens ,

Je had eigenlijk tijdens het gesprek over het opzeggen van jouw abonnement gelijktijdig een abonnement moeten afsluiten op het e-mail-only-abonnement. Dat kost 7,50 per maand. 
 

Mogelijk lukt het jou nog als je nu nogmaals naar 0800-0402 belt? Maar ik geef geen garantie, want eigenlijk ben je te laat. 


Je had eigenlijk tijdens het gesprek over het opzeggen van jouw abonnement gelijktijdig een abonnement moeten afsluiten op het e-mail-only-abonnement. Dat kost 7,50 per maand. 

Mogelijk lukt het jou nog als je nu nogmaals naar 0800-0402 belt? Maar ik geef geen garantie, want eigenlijk ben je te laat. 

Het standaard antwoord is inderdaad “omzetten naar e-mail only alleen bij opzeggen internet”, maar het volgende topic laat zien dat het ook later nog lukt. Daar is gebeld met 0800-0402 en gevraagd naar afd. opzeggingen. Die hebben een ticket aangemaakt naar een achterliggende afdeling met het gewenste resultaat.