Skip to main content

Ik kreeg afgelopen vrijdag merkwaardige mails dat mijn internetsnelheid gratis zou zijn aangepast van 200mbt naar 1gig.
Merkwaardig want ik heb al vele maanden een 1 gig abo. 
Zaterdag gebeld, medewerker kon mij niet uitleggen waarom ik die mails kreeg “negeer maar gewoon” 
Krijg ik vandaag de vraag van onze (niet in huis wonende) zoon wat ik in hemelsnaam met zijn abonnement gedaan heb. 
Kijk ik zojuist in mijn abonnement overzicht zie ik dat zijn abonnement aan die van mij gekoppeld is, ik woon nu volgens de KPN op 2 adressen tegelijk….. 
Daardoor krijg ik nog meer voordeel zeker?? 
Hoe krijg ik dat in hemelsnaam gewijzigd????? 
De verwarring kan zijn ontstaan doordat het mail adres voor beide accounts het zelfde is, maar de afgelopen 5 jaar is het gewoon goed gegaan. 
Geen idee waarom dit nu opeens gebeurd, ik heb er zelf niets voor gedaan. 

@Rob De Bruin ik denk dat het makkelijkst is om bij een KPN winkel langs te gaan. Face to face de dingen uit te leggen en dan kan je direct meekijken of ze het dan goed doen. 


Hoi @Rob De Bruin, welkom! Het klinkt alsof er voor jouw abonnement en die van je zoon hetzelfde contact e-mailadres wordt gebruikt. Dat is in de basis geen probleem. Wel is het dan zo, dat als datzelfde e-mailadres dan ook voor het KPN ID wordt gebruikt, de beide abonnement onder hetzelfde KPN ID gaan vallen. Dit doet inhoudelijk niets met de abonnementen, maar zorgt er wel voor dat beide abonnementen via dezelfde MijnKPN te beheren zijn. 

Het kan dan zijn dat de mails over de wijziging van abonnement van toepassing zijn op het abonnement van je zoon.

 

De tip van Hoopvol is een goede. Je kunt bij de winkel langsgaan, dan kan er met jou gekeken worden wat de administratieve instellingen zijn van de beide abonnementen. En kan er gewijzigd worden wat niet (meer) klopt. Dit kan ook telefonisch, als je wilt, via 0800-0402 (gratis). 


Hoi @Rob De Bruin, welkom! Het klinkt alsof er voor jouw abonnement en die van je zoon hetzelfde contact e-mailadres wordt gebruikt. Dat is in de basis geen probleem. Wel is het dan zo, dat als datzelfde e-mailadres dan ook voor het KPN ID wordt gebruikt, de beide abonnement onder hetzelfde KPN ID gaan vallen. Dit doet inhoudelijk niets met de abonnementen, maar zorgt er wel voor dat beide abonnementen via dezelfde MijnKPN te beheren zijn. 

Het kan dan zijn dat de mails over de wijziging van abonnement van toepassing zijn op het abonnement van je zoon.

 

De tip van Hoopvol is een goede. Je kunt bij de winkel langsgaan, dan kan er met jou gekeken worden wat de administratieve instellingen zijn van de beide abonnementen. En kan er gewijzigd worden wat niet (meer) klopt. Dit kan ook telefonisch, als je wilt, via 0800-0402 (gratis). 

 

Dank voor de tips. Heb inmiddels contact gehad met klantenservice.

Zoonlief zal dit moeten aanpassen dmv het aanmaken van een eigen id.