Skip to main content

Op 31 juli heb ik mijn abonnement opgezegd vanwege ontbindende voorwaarden. Dit hele proces ging al erg moeizaam. Eindelijk op 6 september krijg ik de bevestiging dat mijn opzegging is goedgekeurd. Voor de rest helemaal geen bericht meer gehad of contact vanuit KPN. Ik heb zelf het contact continue moeten opzoeken om updates te krijgen. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een herinnering om het apparatuur terug te sturen. 
 

Hiervoor heb ik geen enkel bericht gehad met het verzoek tot terugsturen. Ik heb geen doos gehad om het ermee terug te sturen. En daarnaast liggen deze spullen ergens in de vele verhuisdozen die opgeslagen staan voor nog ongeveer 2 maanden. Graag verzoek ik hierbij dus tot uitstel van het terugsturen van het apparatuur, aangezien ik niet hier bij kan komen momenteel. In december kan ik weer bij de spullen en kan ik het terugsturen. Graag ontvang ik hier akkoord op, aangezien dit hele proces door jullie zolang heeft geduurd. 

Hoi @Sabine1004, welkom hier. 

Wat balen dat het zo lang duurde. Maar fijn dat het toch gelukt is. Nu moet alleen de apparatuur nog terug. Dit kan naar ons retouradres. Nu lukt het zoals je aangeeft niet. Zien het graag tegemoet. Ik heb hiervan melding gemaakt. Bedankt voor het doorgeven. 


Ik krijg emails over terugsturen apparaat/modem, maar deze is al meegenomen door de monteur!


Dan moet dat nog verwerkt worden en mag je de mails als niet verzonden beschouwen.Â