Skip to main content

Beste,

 

Sinds een tijdje bellen jullie mij op mijn mobiele nummer en vragen naar mevrouw van Diggelen. 

Dit is mijn moeder en dus niet degene in bezit van dit nummer (nooit geweest zelfs). Daarnaast ben ik zo ontevreden geweest over KPN dat ik naar Odido ben overgestapt en dit nummer dus niet meer bij KPN hoort. 

Een van de redenen was de afschuwelijke manieren van de klantenservice medewerkers. Nu zal dit een extern bedrijf zijn die klanten voor jullie benaderen maar ook deze zijn alles behalve beleefd (hangen zomaar op en blijven maar bellen). 

Mijn moeder hoeven jullie ook niet te bellen. Ze zal zo spoedig mogelijk ook overstappen naar een andere provider. 

Gelieve graag AL mijn gegevens te verwijderen en niet door te geven aan derde (zeker niet voor acquisitie aangezien ik nooit meer voor jullie zou kiezen).

Met vriendelijke groeten,

 

Debbie van Loon. 

Hoi @DebbievanLoon . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je door vervelende interacties met KPN niets meer met ons te maken wilt hebben.  Dat snap ik.

Nu bellen mensen jou om dingen van KPN te verkopen? En ze vragen naar je moeder?  Heeft je moeder misschien jouw contactnummer ergens gebruikt?

Sta je ook geregistreerd bij bel me niet?  Verder kun je het nummer blokkeren. Ik hoop dat dat een oplossing biedt.

https://www.odido.nl/blog/telefoonnummer-blokkeren/