Skip to main content

Gisteren, 15 maart, ontvingen wij een herinnering om de apparatuur terug te sturen. 

Op 23 januari jl. is die al terug gestuurd. In de mail staat ook, als je het al terug gestuurd hebt, dan hoef je niets te doen. Toch start ik dit gesprek. Wij zijn verhuisd naar het buitenland. Het opzeggen van het abonnement en het terugsturen van de apparatuur sloot niet op elkaar aan. 

We konden pas opzeggen, nadat we vertrokken waren naar het buitenland. Een week voor vertrek is onze woning al overgedragen. Wij hebben toen al zelf contact met KPN gezocht en zij hebben ons een retourdoos toegestuurd. Wij hebben zelf een brief erbij gedaan met alle gegevens. Wij kunnen ons voorstellen dat jullie de apparatuur ontvangen hebben, voordat jullie ons abonnement konden beëindigen. 

Graag ontvangen wij een bevestiging dat de apparatuur goed ontvangen is. Of in ieder geval dat alles goed afgehandeld is. 

Bedankt voor het uitzoeken en we zien het antwoord graag tegemoet. 

Gewoon het verzendbewijs héél goed en héél lang bewaren @Ron Westra 


Hoi @Ron Westra, als je de apparatuur al hebt teruggestuurd hoef je inderdaad zelf niets te doen. Je kunt het verzendbewijs bewaren zoals N. N. zegt, verder hoef je niets te doen. 

Gewoon het verzendbewijs héél goed en héél lang bewaren @Ron Westra 

Meer over het terugsturen van apparatuur kan je hier lezen: 

 


Dank je wel, Jasper. Dat snap ik. En het bewijs heb ik uiteraard nog. Alleen de situatie is wat bijzonder, zoals ik schreef. Kan iemand bekijken of jullie de modem inderdaad ontvangen hebben? Verzonden op 23 januari en in maart een herinnering ontvangen, dat geeft mij de indruk dat de verwerking van de ontvangst (nog) niet goed plaats heeft kunnen vinden….


Nee, dat kunnen we niet zien. Zoals gezegd hoef je hiervoor niets te doen en kan je die brief als niet verzonden beschouwen.