Skip to main content

Ik krijg bericht dat ik de tv ontvanger retour moet sturen. Dit heb ik op 5 april al gedaan.


Admin: bericht afgesplitst van originele topic

Hi @Annamass,

Je pakket is op de 7e goed bij ons binnen gekomen, je mag de herinnering(en) over het retourneren dus helemaal negeren 😊


Ook ik zit met het zelfde probleem;

 

Mee gedaan met de test van de TV+ box en deze in Maart retour gezonden.

Later een mail ontvangen dat de box NIET ontvangen is.

Bij het opzeggen van het TV abonnement 2 ontvangers (oude type) retour gezonden en zoals afgesproken het retour bewijs ingesloten van de TV+ ontvanger.

Nu krijg ik weer een mailtje dat ik de ontvanger moet terug sturen.
Ik ben hier mee bezig vanaf Maart en het is nu Augustus en ben het nu goed zat aan het worden.

Dit is puur lastig vallen van een klant en een vorm van stalking wat echt moet stoppen.

 

Graag actie hierop.


Hallo @Renso vooral de verzendbewijzen heeeeeeeeeeeeeeeeel goed en heeeeeeeeeeeeeel lang bewaren.


Ja dat blijkt dus wel weer…...Ik heb ze een mail gestuurd met het verzoek om ondanks de problemen bij hun afdeling retouren mij daar niet mee lastig te vallen.

Ik ben het echt zat...alsof je een crimineel bent.

 

Renso


Net ook weer een kopie van het retour bewijs per mail gezonden.

 

zal mij benieuwen.

 

Renso

 


Ik ben dan benieuwd waar je naar toe mailt, want normaal gesproken kun je niet mailen met KPN, behalve op hun verzoek en dan sturen ze een specifiek mailadres mee.

Heb je die mail wèl “aangetekend’ verzonden? @Renso 

 


campagne@kpn.com daarmee zenden ze ook mails vandaan.

 

Maar ook meerdere keren contact gehad via de klantenservice en daar zeiden ze ook er is een achterstand maar 6 maanden vonden ze daar toch ook wel veel.

 


Hi @Renso,

Via dat mailadres komt dit niet bij de juiste mensen terecht. Ook gaat alles geautomatiseerd en lijkt het er eerder op dat er ergens in 1 van de systemen iets niet goed gaat, wat natuurlijk wel erg hinderlijk is.

Hoeveel berichten heb je hier tot nu toe over ontvangen vanuit ons? Meer dan 4 (in totaal) zouden het er niet moeten zijn. Heb jij er meer? Zou je ook het retourbewijs willen plaatsen hier? Als ik het plaatje compleet heb ga ik er even werk van maken!


Hoi Maja

 

Bedankt voor je reactie. Ik ben zo'n 5 keer benadert door de afdeling retouren en heb zeker 3 keer gebeld met de klantenservice zie datum up terugstuur bewijs.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Bedankt voor de moeite Renso


 

 

 


Hierbij ook de laatste email van de KPN 10-08-2023.

Dat niet beschouwen kan je dus met een pak zout nemen want zoals je kan zien is het ongeveer een jaar geleden dat ik hem kreeg en mocht testen.

Hartstikke leuk maar als dit dan je dank voor je medewerking is….??

 

 


Bedankt @Renso, als dit al de 5e keer is, snap ik goed dat je er een beetje flauw van wordt 🙄

Ik heb jouw situatie voorgelegd aan collega's die bij de opzet van de pilot betrokken waren, zodra ik daar een reactie van ontvang, hoor je weer van me!


Beste Maja

 

Bedankt voor je bemiddeling.

Ik hoor graag de uitkomst.

 

Renso


Hoe het zat met de vorige mails, daar heb ik niet echt een antwoord op. Deze laatste mail, is echter vanuit de pilot groep handmatig naar ALLE testklanten gestuurd (tegelijkertijd) en is niet gelinkt aan of je de ontvanger al wel of nog niet terug gestuurd hebt. De mail heeft niets te maken met de eerdere mails die je ontvangen hebt, het betreft hier dus ook niet een geautomatiseerd bericht maar een eenmalige actie om alle klanten te sommeren om de test ontvanger terug te sturen. Omdat jij de ontvanger al lang terug hebt gestuurd, mag je dit verder helemaal negeren!

 


In Maart is hij dus teruggestuurd 19-06-2023 kreeg ik dit bericht.

 

 


@Maja_

 

Ben jij nog wat wijzer geworden inzake de teruggestuurde decoder ???

 

Renso


Ik ben er nog mee bezig, vind het zelf ook wel erg bijzonder dat in de herinneringsmail van juli specifiek nog weer de TV+ ontvanger benoemd wordt. We kijken er allemaal heel raar tegenaan hier, omdat er namelijk (tot de meest recente mail die naar álle testers gestuurd is) helemaal nog geen retourproces in is gericht voor de TV+ ontvangers.

Het gaat nu verder onderzocht worden, en er is mij nogmaals gegarandeerd dat je de berichten écht mag negeren, er zijn verder geen consequenties aangezien je hem al lang retour hebt gestuurd en dit bij ons bekend is. Het lijkt om een rare kronkel ergens in een administratief systeem te gaan.


Maja

 

Bedenkt met je bemiddeling hierin.

Ik hoop dat het hier mee gedaan is.

Veel succes

 

Met vriendelijke groet.

 

Renso (Henk van der Renst)


Graag gedaan en ik hoop met je mee @Renso!