Skip to main content

Ik heb op 15 dec Viaplay aangezet en via de mijn kpn app staat dat de eerste 3 maanden een korting van 50% geldt. In de bevestiging woest het volle bedrag in rekening gebracht.

Via een Kpn medewerker is de actie niet te vinden. Op dit Forum lees ik dat dit voor een select aantal klanten was en ik dus niet de enige was met dit probleem.

In de bijlage de print screens.

 

Mvg.Patricia

 

Nu door Pieter opgelost via de telefoon

 


Hoi @Jackie2014, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels telefonisch is opgelost. Zulke dingen kunnen telefonisch vaak sneller opgepakt worden dan via het forum zoals je merkt. 

Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Helaas is de korting niet verwerkt op de nieuwe factuur en is ook de korting die ik had op mijn plus abonnement verdwenen. Ik had die 12 maanden gratis en dat stond altijd op de factuur. Ipv een rekening van rond de 85 euro ging ik nu over de 103 euro heen en had ik nog geen 25 euro korting zoals belooft.

Toen ik hierover belde werd mijn verteld dat dit volgende maand goed zou komen, maar daar geloof ik net zo in

Ik wil in mijn abonnement de korting van het plus pakket terug kunnen zien, en de beloofde extra korting van 25 euro die Pieter heeft toegezegd.

 


Ik kijk graag met je mee, op je forumprofiel staan alleen nog geen gegevens. Kan je dat volledig invullen en daarna een seintje geven? Dan kan ik mee kijken.


Ik heb mijn klantnummer toegevoegd


Dank je @Jackie2014, ik heb het abonnement daarmee gevonden. Op de bevestiging van 15 december wordt Viaplay inderdaad zonder kortingen aangegeven. Van wanneer waren de screenshots die je mee had gestuurd precies? 


De print screens zijn van de dag dat ik dit ticket heb aangemaakt dus 24 dagen geleden. Maar goed dat doet nu niet meer ter zaken ik heb Pieter diezelfde dag gesproken en hij heeft mij de korting toegezegd en zou in een keer 25 euro vergoeden.

Dat zou hij in werking zetten maar dat is dus niet gedaan, maar daarbij is de pluskorting dus wel verwijderd.


Duidelijk. Ik heb nu een vergoeding gevonden voor die 25 euro. Die was nog openstaand, die was nog niet doorgezet richting de factuur. Ik heb die nu een duwtje gegeven, zodat de vergoeding ook echt zal worden uitgevoerd op de volgende factuur 🙂


Helemaal goed Jasper, maar kan je dan ook die korting van het pluspakket weer goed zetten. Zoals aangegeven had ik hier een korting voor 12 maanden op die is ingegaan ergens feb2022 en deze is dus ook weggevallen met de aanpassing die Pieter heeft gedaan. Ik heb dus afgelopen maand de korting niet gehad van 6.99 en deze maand staat hij er ook niet bij.


De korting van het Pluspakket klopt @Jackie2014, de 12 maanden daarvan zijn afgelopen. Als je de factuur van februari vorig jaar bekijkt zie je dat de korting gestart is op 8 januari 2022. Op de nieuwste factuur staat de korting t/m 7 januari 2023. Daarmee is dat precies over 12 maanden verrekend en is er niets wat gecorrigeerd hoeft te worden.


Dank je wel Jasper ik zie nu idd de regel eronder staan. Die heb ik over het hoofd gezien.


Geen probleem @Jackie2014, graag gedaan. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.