Skip to main content

Ik heb een een klacht over het abonnement van Viaplay.

Deze hebben wij voor 1 Maart afgesloten voor 13,99 euro per maand.

Via de pop up van de tv hebben wij hier een bericht overgehad dat deze bij het oude abonnement gewoon de prijs blijft van 13,99 euro.

Nu zie ik op de factuur dat jullie deze verhoogd hebben naar 15,99 euro.

Het bedrag van 13,99 was een aanbieding van KPN om voor 1 maart deze af te sluiten dan betaalde wij het bedrag van 13.99 euro.

Vandaag 2x gebeld met jullie klantenservice en er is Niemand die mij dit kan uitleggen!!

Net nog even google geraadpleegd het is duidelijk voor mij, jullie hadden deze prijsvoering niet door mogen voeren op het abonnement van Via Play. Omdat dit een aanbieding van KPN was en het bij het oude zou blijven. 

Nu vraag je misschien af waar ik over zeur die twee euro? Maar als dit bij meerdere klanten zo gaat nou dan weet ik het wel??

Het gaat mij om het principe dit was niet de afspraak toen wij Via Play afsloten bij jullie!!

Hopelijk heeft u het antwoord voor mij??

Vriendelijk Groet Mw.Gremmen

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hoi @rokyja, welkom bij ons op het forum. 13,99 was de oude prijs van Viaplay inderdaad, dat is geen korting of aanbieding. Viaplay heeft het maandbedrag voor het pakket verhoogd naar 15.99 zoals je hebt gemerkt. 

Viaplay abonnementen die voor 1 maart afgesloten zijn bleven tot 1 juli 13.99 betalen, klanten die het na 1 maart afgesloten hebben betaalden direct 15.99. 

Jij hebt het voor 1 maart afgesloten zeg je, en het is nu juli. Daardoor klopt het dus dat je vanaf nu 15,99 betaalt.


Als je het na 1 maart had genomen had je direct al de nieuwe prijs van 15,99 betaalt. KPN is haar klanten die Viaplay voor 1 maart 2023 genomen hebben juist wat tegemoet gekomen door nog 4 maanden de oude prijs van 13,99 te berekenen.


opgelost

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Â