Skip to main content

Ik ben in maart overgestapt van ziggo naar kpn 

Omdat kpn een actie had als je overgestapt krijg je 9 maanden gratis viaplay formule 1

Maar na 3 maanden moet ik gewoon voor viaplay betalen 

Ook krijg ik de app niet van viaplay en kijk via een vast kanaal die vrijdags niets uitzend

Ook mobiel abonnement genomen dan zou ik extra films en series kunnen kijken 

Helaas is van dit alles niets waar

Als het termijn is afgelopen ben ik snel weg bij kpn

Wat valt dit vies tegen 

90 euro elke maand daar heb ik een glasvezel aansluiting voor en houd nog geld over ook

Hoi @Nobody1961, goed dat je een berichtje stuurt!

Viaplay zou gewoon de eerste 9 maanden gratis moeten zijn als je hier voor gekozen hebt. Heb je misschien iets in jouw abonnement gewijzigd waardoor de korting is komen te vervallen?

Hoe dan ook kijk ik graag even met je mee, kijken of ik het kan herstellen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

 

Wat betreft de extra films en series: ik geloof dat je hiermee het gratis Pluspakket bedoeld. Deze krijg je inderdaad als je KPN Thuis en Mobiel combineert. Normaal gesproken krijg je deze voordelen automatisch. Een enkele keer gaat dit mis. Bekijk en activeer dan hier je voordelen.


Nee er is niets veranderd in mijn abonnement 

Viaplay app krijg ik ook niet 

Hussel krijg ik ook niet 


@Nobody1961 ViaPlay app “krijg” je ook niet, deze mag je zelf binnenhalen via de betreffende store van je geschikte device om te kunnen streamen en dan gaat er een wereld open.

En voor de inlog gegevens moet je je even via Mijn KPN aanmelden.

En Hussel is een abbo vorm, dat heb je of niet en daarbij horen wat voordelen als je Thuis en Mobiel op hetzelfde adres combineerd.

Dus heb je zoals @Denise_ gevraagd heeft je profiel aangevuld, dan kan ze even voor je op speurtocht en de zaken recht zetten als er iets niet klopt.


Ik heb een smart tv 65 inch uit 2017

De app van viaplay kan ik niet krijgen 

Ik kan alles streamen 

Maar ik weet allang weer de uitkomst van dit alles ik betaal nog een paar maanden en dan ben ik snel weg bij kpn


Hier kun je de verschillende kijk mogelijkheden vinden https://viaplay.com/nl-nl/devices ook even doorklikken op de bewuste merken, daar lees je meer informatie. 


Beste 

Ik heb nooit geen codes of iets dergelijks gekregen voor viaplay 

 


Ik zie dat je je gegevens in jouw profiel hebt ingevuld. Ik heb een en ander voor je uitgezocht.

 

1) Viaplay is op dit moment nog steeds gratis. Op 8 juni heb je van ons een e-mail gekregen dat jouw korting af loopt. Dit gaat niet over de korting op Viaplay, maar over de korting op jouw internet. Hiervoor betaalde je de eerste 3 maanden 35,-. Deze korting is verlopen en nu betaal je 50,- voor jouw internet. Viaplay is echter nog steeds gratis. Deze korting behoud je nog tot en met 24 december. Daarna betaal je 13,99 voor Viaplay.

 

2) Het lukt je dus niet om de Viaplay app op jouw televisie te installeren? Het kan zijn dat jouw televisie niet geschikt is voor de Viaplay app. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Viaplay bepaalt zelf op welke apparaten de Viaplay app beschikbaar is.

Om gebruik te maken van de app, moet je een Viaplay account activeren. Zo doe je dat:

Hoe kan ik Viaplay aanzetten via KPN?

Je kunt Viaplay via KPN op verschillende manieren activeren:

  • via onze klantenservice
  • via de TV ontvanger (met de laatste versie van de software → versie HTML HTML4.138.202)
  • via MijnKPN (onder het kopje Streamingsdiensten)

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'.
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan.
  • Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1of 2) in te vullen.

Lukt het niet, check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser en/of probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

 

3) Ik zie dat je KPN Thuis en Mobiel combineert. Je komt daarmee in aanmerking voor Husselvoordelen. Maar ik zie ook dat je hiervoor nog niet aangemeld bent. Aanmelden voor Husselvoordelen kan zo:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Maar voor deze keer heb ik jou aangemeld. Je krijgt hiervan een bevestiging. Zodra jouw voordelen actief zijn, kan je het gratis Pluspakket bekijken.


Op mijn rekening staat viaplay 9,99 euro 

Maar ik wist al dat dit zou gebeuren 

Laat de app maar zitten 

Ik wacht tot maart en dan snel weg bij kpn

Telefoon is ook duurder uitgevallen dan afgesproken 

16,50 plus 10 euro voor Telefoon 

Maar toch 29 euro per maand geworden 


Jammer dat je door kpn voor achterlijk word gehouden ik weet ook wel dat er 3 maanden de actie van internet na 3 maanden was afgelopen 

Het gaat om al het andere 

Jammer dat dit allemaal zo moet gaan 

Stop maar met dit zinloze berichten sturen het is zo weer maart


Ik heb de facturen er even bij gepakt. Ja, er staat inderdaad “Viaplay 9,99”. Maar daaronder staat “Viaplay eerste 9 maanden gratis -9,99”. Viaplay staat op de factuur, maar er staat ook gelijk een korting onder. Hierdoor is Viaplay dus gewoon gratis zoals afgesproken.

Wat betreft de kosten voor jouw mobiele abonnement: ook dit klopt. De prijs van jouw abonnement is 19,-. Daarbij betaal je 10,- voor jouw telefoon. Dit is exclusief Husselkorting. En deze kreeg je nog niet omdat je niet was aangemeld voor Husselvoordelen. Zoals ik in mijn vorige bericht heb aangegeven heb ik je hiervoor aangemeld. Op jouw volgende factuur ontvang je 2,50 Husselkorting op jouw mobiele abonnement. Daarmee kom je op 16,50 voor het abonnement en 10,- voor het toestel.


En toch betaal ik bijna 100 euro voor wat

Tv daar is totaal niks op

Computer heb ik niet 

Telefoon gebruik ik bijna ook niet 

10 Telefoontjes per jaar 

Bedankt verders


Je moet je overal voor aanmelden ziek word je daarvan 

Viaplay gaat echt niet lukken 

Er is een ict man geweest en die krijgt het ook niet voor elkaar 


Ik moet 2.50 euro betalen omdat ik een 4k tv heb lol

Maar kan er geen app op krijgen voor viaplay


Binnenkort ga ik naar 8k televisie moet ik dan 5 euro bijbetalen 

Lol


Ik moet 2.50 euro betalen omdat ik een 4k tv heb lol

Je hoeft helemaal geen €2,50 te betalen, je hoeft uiteraard geen 4K abonnement te nemen.


Binnenkort ga ik naar 8k televisie moet ik dan 5 euro bijbetalen 

Dat zou ik niet doen als ik jou was. De beeldkwaliteit zal er niets beter van worden en 8K uitzendingen zullen er nog zeer lange tijd niet komen. Laat je niet ringeloren door de marketingmachines, meer is niet altijd beter en dat geldt ook voor 8K versus 4K en vaak zelfs versus 2K.