Skip to main content

Ik ben zojuist ingegaan op het aanbod om een Videoland abonnement via MijnKPN af te sluiten waarbij dan de eerste 6 maanden voor 4,99 per maand zouden zijn. Ik heb nu de bevestiging gekregen met factuur maar daar staat nu op dat de kosten 8,99 per maand zijn. Wordt dit nog aangepast?

Hallo @RXB74,

Staat het ook niet onderin in het besteloverzicht? Daar hoort namelijk dan te staan dat er een actiekorting is. Bij mij staat het als volgt :
 

 


Nee, dat staat er bij mij niet bij…


 

 

 


Vul je forumprofiel aan met postcode, huisnummer, je naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent


Hoi @RXB74, welkom bij ons op het forum. Wat op de bevestiging staat is wat er daadwerkelijk geactiveerd is. In dit geval is Videoland zo te zien zonder de korting aangezet. Als ik jouw gegevens erbij pak zie ik het ook zonder de korting staan. Ik heb gekeken of ik de korting kan activeren, maar die mogelijkheid heb ik niet. Heb je hierover al met ons gebeld (0800-0402)? Als je (binnen 14 dagen) telefonisch aangeeft dat de overeenkomst die je hebt ontvangen niet klopt kan de afdeling die daarover gaat samen met jou kijken of het nog aangepast kan worden. 


Ja, ik heb gebeld. Er wordt naar gekeken en hopelijk opgelost. Blijft natuurlijk wel raar om korting te communiceren en dat dan vervolgens niet door te voeren…


Dat ben ik met je eens @RXB74, als de korting gekozen kan worden hoor je die gewoon te krijgen. Ik ben benieuwd of de korting zo kan worden toegevoegd, laat je de uitkomst weten?


Bij ons zie ik de korting ook nietÂ