Skip to main content

Ik probeer al een week videoland op te zeggen. Is kennelijk te lastig omdat jullie systeem de opzegging annuleert en jullie niet in staat zijn dit op te lossen. Ik heb een aanvraag lopen bij tmobile, ik zit nog in de bedenktijd maar als jullie niet eens in staat zijn een dienst uit te zetten en mij er wel rekeningen voor blijven sturen dan kun je de pot op. Waardeloze medewerkers aan de telefoon. 

Hallo @BolleArie,

 

Heb je Videoland via KPN lopen? 

Heb je het ook in MijnKPN geprobeerd? Bel anders met 0800-0402. Doordeweeks tussen 8.00en 18.00, op zaterdag tot 17.00. 

 

 

Heb je Videoland via T-mobile lopen? 

Ik probeer al een week videoland op te zeggen. Ik heb een aanvraag lopen bij tmobile, ik zit nog in de bedenktijd maar als jullie niet eens in staat zijn een dienst uit te zetten en mij er wel rekeningen voor blijven sturen dan kun je de pot op. Waardeloze medewerkers aan de telefoon. 

 

Stel je vraag dan aan de klantenservice van T-Mobile:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice

Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben ze ook verschillende telefoonnummers.

  • Heb je vragen over vast internet en TV? De T-Mobile Thuis Klantenservice is bereikbaar op 0800-0092.
    Of kijk op de klantenservice pagina van T-Mobile Thuis .
  • Ben je particuliere klant met een mobiel abonnement? De T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
    Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200.
  • Wil je graag particuliere klant worden? Bel ze dan op 0800-7123.

Ik heb met diverse medewerkers van KPN gesproken. En werkelijk waar, het niveau is bedroevend te noemen. Ik ben zeer gefrustreerd dat ze Videoland niet kunnen verwijderen. Ik stap dus over naar t-mobile want kennelijk lukt het ook niet via het Forum. In ieder geval bedankt voor je antwoord @Noordzee maar kan er weinig mee. Dat rijmt :-)


Hi @BolleArie! Ik vermoed dat wat hier speelt is dat je opzegging bij ons in het systeem staat. Als die order nog open staat dan kan er niet nog een tweede order bij, dus Videoland stopzetten terwijl je opzegging loopt zal inderdaad alleen lukken als de opzegging geannuleerd wordt.

Je kunt Videoland dan wel stopzetten en de opzegging weer opnieuw aanvragen, maar dan zal het ook weer wat langer duren voordat de opzegging rond is. Daar kunnen we helaas niet omheen. 😬

Mocht het anders zitten, laat het dan gerust weten!Â