Skip to main content

Hoi, op donderdag 21 dec de wedstrijd Psv - Fc Twente gekocht en ondanks dat de wedstrijd is afgelast, is er toch 6€ gefactureerd.

Helaas heb ik woensdag 17 jan geen tijd i.v.m. werk om de wedstrijd te bekijken.

Krijg ik de 6€ alsnog terug?

 

Ook hier hetzelfde gevalletje! Ook in rekening gebracht, ? Wat is hier de oplossing van? KPN!?


Hallo @Bart7019 en @M Vel ,

Deze wedstrijd is komende woensdag voor iedere abonnee te zien via het kanaal ESPN 1.

KPN geeft jullie dus de mogelijkheid om de wedstrijd te bekijken. 

 

Maar vul het forumprofiel, je hebt best kans dat een moderator de kosten voor jullie gaat crediteren. 

 


Hallo @Bart7019 en @M Vel ,

Deze wedstrijd is komende woensdag voor iedere abonnee te zien via het kanaal ESPN 1.

KPN geeft jullie dus de mogelijkheid om de wedstrijd te bekijken. 

 

Maar vul het forumprofiel, je hebt best kans dat een moderator de kosten voor jullie gaat crediteren. 

 

Ja zag ook dat de wedstrijd van as woensdag op het open kanaal ESPN1 is, maar dat was niet het geval op 21 dec..

Heb t profiel iig aangevuld :)


Goedemorgen! Als de wedstrijd afgelast is of niet door gaat kun je deze kosten terugkrijgen.
Je kunt daarover met ons bellen op 0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00


Net met KPN gebeld en ze maken een uitzondering om het terug te betalen, omdat ze dit normaal gesproken niet doen werd mijn verteld..🤔