Skip to main content


KPN publiceert groots een weekend actie. In de voorwaarden staan een aantal zaken die mijn wenkbrauwen doen fronsen & het vertrouwen in KPN verlagen.

is het een NU geldende actie of is ie verlopen. Indien de iPads op zijn… waarom dan die actie op de website cq krijg ik dan de korting uit de ‘andere lopende actie’? Want deze actie met deze voorwaarden is voor de klant een (Russische?) roulette: KPN (de actie partner!? Met aparte privacy voorwaarden, wat je niet te zien krijgt als je niet ver door zoekt -mag dat privacy technisch?-) neemt in december 13 iPads op voorraad & de rest van de klanten zijn gevangen met ‘op=op’ en ‘de actie mag veranderen’ (naar geen iPad en €0,-)

graag de juridische uitleg van KPN waar ik dan wel op mag vertrouwen bij deze ‘lopende actie’!?

 

de “lopende actie”, nu op de webpagina:

De voorwaarden bij de actie als je op de postcode check naar de voorwaarden gaat:

Scherp @kvdb stelt een vraag ,

Deze actie was in december inderdaad al eerder. KPN is vergeten om de datums aan te passen naar dit weekend in de voorwaarden. 
 

Ik heb het doorgegeven en het zal vast aangepast worden. 


Ik heb het doorgegeven aan de persoon welke over deze specifieke actie gaat. De juiste voorwaarden moeten zijn: 

Geldig voor zowel consumenten als kleinzakelijk

Van vrijdag 9 februari tot 11 februari 23:59

Migratie van consument naar kleinzakelijke komt niet in aanmerking

Op=Op (de actie verdwijnt van de site dan)

De actie is enkel voor 2 jarige abonementen

Voor 1 jarige abonnementen blijven de huidige netwerkacties beschikbaar


bedankt voor het doorgeven,

hopelijk zet die afdeling dat dan ook in de standaardprocedure (nieuwe actie => update (of iig lees) de voorwaarden)

 

Dan kijk ik vanavond wel naar de juiste versie.

mvg


Ik heb de bevestiging van onze marketing afdeling dat het zometeen wordt aangepast. Bedankt voor het signaal.


Het is aangepast en het staat nu juist. Veel succes met de bestelling vanavond.