Skip to main content

Goedeavond ik heb op 25/07-2024 betaald Abonament. Vanndag kreeg ik e-mail dat is niet betaald, toen ik heb gebeld na de klantenservice. En medewerkers zeg dat zijn geld niet ontvangen  toen zeg dat moet ik nog een keer betalen.💰  dus tijden heb ik mijn bank gevraagd over de de betaling ING zeg dat  geld is goed gegaan , maar KPN zeg dat ontvangen niet  en gelijk extra kosten berekenen als ik niet betaald . Ik  heb  geen zien  10 bellen naar de klantenservice  omdat dat kost mijn tijd en energie dus zau ik ook rekening sturen van mijn tijd wat kost ? Eerlijk is eerlijk  veder graag deze oplossingen en ik ga niet weer ekstra kosten betalen 

 

Hi @Miszenl,

Wat flauw zeg dat je betaling niet goed verwerkt lijkt te worden ☹️

Via deze weg kunnen we géén betalingen controleren, ik wil je dan ook aanraden om toch nog een keer te bellen en dan direct te vragen naar de afdeling ‘collections’. Die afdeling kan jouw betaling opzoeken in een systeem waar de ‘gewone’ klantenservice niet over beschikt.

Ik hoop dat mijn collega's daar je snel verder kunnen helpen!


Hallo 

Nou bij mij precies het zelfde zeide ook niet betaald ik heb toen dubbel betaald op 24 Juli en ben nu nog aan wachten op me geld bewijzen doorgestuurd klachtenformulier ingevuld zelfs klachten service heeft in voicemail gezegd dat ik het geld al terug had moeten hebben binnen 2 weken is nu 3 weken geleden en ze zeggen nu dat het er voor de 19 augustus moet zijn nou geloof er weinig van door dit gedoe heb ik ook nog is 6 dagen geen internet tv gehad omdat ik was geblokkeerd tig keer klantenservice gebeld en van kastje na muur gestuurd en werd niet opgelost ze zouden me 4x terug bellen nou moeten me na 3 weken nog steeds terug bellen waardeloos bedrijf geworden helaas kan ik niet onder me contract uit maar van thuis abonnement maar inmiddels wel met mobiel weg en zodra thuis abbonement contract afgelopen is ben ik ook daar ook weg wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben 


Reageer