Skip to main content

Hoi, ik heb wat gerommel gehad met het betalen van mijn facturen maar nadat ik alles heb nagelopen blijkt volgens mij, dat de gegevens die in mijnkpn staan niet kloppen.

Zo staat er dat de maand Januari niet betaald is (dit is wel het geval) en mag ik hierover herinneringskosten betalen terwijl deze is betaald voor er een herinnering kwam. Ook Februari en Maart staan op niet betaald, maar dit is zover ik kan zien alleen het geval voor Februari. Maart moet nog afgeschreven worden. 

 

Nu kan ik alleen het volledig openstaand bedrag betalen via de beschikbare links. Of ik moet het -volgens mij openstaande deel- zelf handmatig overmaken, maar dit heb ik gedaan bij de factuur van Januari, waarna er niet is geregistreerd dat deze betaling is gedaan. (Want januari staat nog open, plus de herinneringskosten inmiddels.) Dus ik doe het liever niet weer op die manier, en daarbij blijft dan nog steeds staan dat ik een deel niet betaald heb terwijl dit wel het geval is.

 

Kan iemand mij hiermee helpen? Of zal ik hiervoor toch de klantenservice moeten bellen om het precies uit te zoeken? 

Groeten, Noor

Hallo @Noor83 , je kunt, voor een vlotte afwikkeling, het beste even gratis bellen met 0800 0402, afdeling Collections.

Succes.

 


Dank Jan, ga ik doen!Â