Skip to main content

Mijn opnamepakket is voor de 2e keer verwijderd. Allebei de keren zonder dat aan te geven of te melden. De eerste keer omdat ik van de 2 aansluitingen er 1 niet meer gebruikte dus had opgezegd. De 2e keer omdat ik 4k tv had opgezegd en ongevraagd een 2e ontvanger kreeg opgestuurd. Daar had ik over gebeld:  ik hoef geen 2e ontvanger. Dan krijg je na het bellen binnen 2 minuten een mail dat je de ontvanger terug moet sturen en dat je opname pakket gestopt is. En ja hoor: dat kan supersnel binnen 2 minuten en is onherroepbaar. Ze hebben het systeem zo klantonvriendelijk ingericht dat de linkjes naar je opnames niet meer hersteld kunnen worden. Dat is een IT fout. Linkjes nemen itt de opnames zelf amper ruimte in en zouden bewaard kunnen worden bij je account  tot na een termijn van bv 30 dagen. Kwestie van het systeem goed programmeren. "Het kan niet " is een smoes voor "we willen er geen moeite voor doen "

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  

Wat hier speelt is dat je bij KPN het opnemen pakket gratis ontvangt bij een tweede tv ontvanger. Het zou inderdaad correcter zijn geweest als de vraag zou volgen of  het opnamepakkket, tegen betaling, wel nog gewenst was. Het resultaat is dan dat de rekening exact hetzelfde zou zijn gebleven. Ook daar zullen mensen zich dan aan storen maar mee eens dat die keus er beter wel kan zijn.

Het bewaren van een opname profiel van een klant is simpelweg geen onderdeel van de dienst. Althans, ik kan dat nergens lezen. Als klant verwacht ik dat om die reden dan ook niet. Het is daarmee geen IT fout maar eerder works as designed en daarmee geen smoes lijkt mij.


Hallo @Andre oid ,

Je kunt via MijnKPN apart het opnemenpakket aanklikken als extra optie. Dat is nodig als je teruggaat naar één ontvanger en je wilt blijven opnemen. Vanaf twee ontvangers is het opnemenpakket gratis inbegrepen.  


Tja, wat een tips allemaal, maar niet relevant. Ik heb 2 ontvangers en heb alleen maar 4K uitgezet. De rest is allemaal door supportmedewerkers gedaan. Dat waren 2 gestapelde fouten, en hadden ook helemaal niets met 4K te maken. Ik heb een klacht ingediend, deze is door Kpn erkend en er is mij compensatie aangeboden. Daarmee is de kous af.