Skip to main content

(niet voor de eerste keer) aanzetten voordeelbundel 100 werkte niet op 14 mei.  Op 15 mei opnieuw geprobeerd en dit werkt wel. Dit is nu 2x in rekening gebracht. Bewijs is beschikbaar. Ik zit regelmatig 3 dagen in het buitenland dan zet ik bij aankomst de voordeelbundel aan.  Geen idee waarom de voordeelbundel soms niet werkt.

Hi @friesche, wat bijzonder dit. 

Mag ik vragen hoe je de bundels precies hebt besteld? Uiteraard kan ik dit voor je vergoeden wanneer de tweede bundel niet is gebruikt. Mag ik nog weten om welk telefoonnummer het hier gaat? Ik zie inderdaad meerdere bij jou. 

Ik hoor graag van je. 


Hi.  Dank.  De bundel is besteld zoals altijd (reis regelmatig) via sms.  Screenshots van mobiel zijn beschikbaar.  Nummer is ****.

 

Admin: privégegevens verborgen


Goedemiddag. Hebben jullie voldoende informatie? Anders hebben wij bewijs op de mobiel. Mag ik vanuit gaan 14 mei wordt gecrediteerd?


Dankjewel voor je gegevens. 

Goedemiddag. Hebben jullie voldoende informatie? Anders hebben wij bewijs op de mobiel. Mag ik vanuit gaan 14 mei wordt gecrediteerd?

Dat mag zeker, omdat dit een forum is kan een reactie is langer duren. Is bij deze geregeld. 🙂 Ik heb 1 van die 2 bundels gecorrigeerd, het bedrag van € 9,99 wordt op een van de 2 volgende facturen in mindering gebracht.