Skip to main content

Hallo, 

Ik heb in september een abonnement afgesloten en ging ervan uit dat de voordeelkorting automatisch werd verrekend aangezien het nummer op hetzelfde adres staat ingeschreven als de internetbundel van KPN. Nu ben ik erachter gekomen dat ik al een half jaar te veel betaal. Ik heb hierover gebeld, maar word niet geholpen. Ik zou graag een teruggave willen van het te veel betaalde bedrag. Wat kan ik doen?

Hallo @aviya ,

Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van de korting. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

KPN geeft inderdaad niet met terugwerkende kracht dit soort voordelen. 


Schandalig dat er niet met terugwerkende kracht wordt terugbetaald. Ik zit met hetzelfde en kom er gelukkig na de eerste factuur achter dat je het zelf handmatig moet regelen via een formulier in de krochten van de KPN site.

Er wordt de gedachte gewekt dat het voordeel automatisch wordt aangezet wanneer de adressen van mobiel en internet gelijk zijn, maar in werkelijkheid moet het handmatig via een formulier worden aangevraagd. Dit scheelt KPN heel veel geld. Bij de concurrent gaat het automatisch, lijkt me ook niet meer dan logisch omdat alles in het systeem geautomatiseerd is. Waarom zou je er immers voor willen kiezen het voordeel níet aan te zetten? Het is geen 1990 dat je het bedrijf er alert op moet maken dat je twee abonnementen hebt.

Daarnaast werd ‘tot’ 7,50 korting beloofd en is het uiteindelijk maar 2,50. Zeker alleen wanneer je drie mobiele nummers hebt. Heel slinks. Ik ben na een jaar in ieder geval weer weg!