Skip to main content

Goede morgen 

ik wordt langs alle kanten benaderd voor abonnement op tv/internet etc. 
Nu zie ik dat ook kpn aanbiedingen maakt voor nwe. Klanten maar bestaande klanten krijgen geen 

voordeeltjes. Mijn vraagjes dus moet ik eerst opzeggen en dan weer opnieuw aanmelden als klant

of hebben jullie ook voor “vaste” klanten een leuke aanbieding.

Nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau.  Ze kunnen vaak zelfs kiezen.  Dat doen alle providers.  Kpn heeft het hele jaar door kleine leuke kadootjes voor vaste klanten.  Zoals gratis films bijvoorbeeld. Daar krijg je dan een mail van. Wil je echt het goedkoopste uit zijn dan is ieder jaar overstappen de enige optie.  Je bent een nieuwe klant als je zes maanden geen klant bent geweest. 


Dag @WimBeijer  Welkom hier op het KPN Forum. We hebben inderdaad geen standaard verlengkorting, maar dat we niets voor vaste klanten doen ben ik niet met je eens. Ik denk dat je als vaste klant juist van veel voordelen kunt profiteren. Onlangs werd er een vergelijkbare vraag als de jouwe gesteld in een ander topic en mijn collega Shyrin heeft daar heel mooi en duidelijk op een rijtje gezet wat wij allemaal doen voor onze vaste klanten. Ik nodig je van harte uit om haar uitleg te lezen. 


Hier wordt wel flink de plank misgeslagen. Alsof andere providers deze services niet bieden.

 

Overstappen loont gewoon. Honderden euro's per jaar zelfs en zeker in deze tijd is dat zeker de moeite waard.

Jammer, want ik zit prima bij KPN, maar het komende jaar mag iemand anders het beeld en internet door de kabels schieten. Scheelt mij weer 20 euro per maand.


@Bema777 er zijn natuurlijk wel wat verschillen.  Zo is bij sommige providers de appartuur wat ouder. Of geen Netflix via de decoder. Goed vergelijken dus en niet alleen naar de prijs kijken. 


@Bema777 er zijn natuurlijk wel wat verschillen.  Zo is bij sommige providers de appartuur wat ouder. Of geen Netflix via de decoder. Goed vergelijken dus en niet alleen naar de prijs kijken. 

 

Zeker, ik stap bijna elke jaar over en er zit inderdaad veel verschil in kwaliteit. Als je daar naar kijkt zit je bij KPN zeker goed! Maar zij zijn niet de enige met goede apparatuur, functionaliteiten etc.

 

Grote kans dat ik volgend jaar weer terug kom bij KPN, maar een verschil van 200 euro voor zelfs een beter abonnement is voor mij teveel om te laten gaan ;-)


Jammer, want ik zit prima bij KPN, maar het komende jaar mag iemand anders het beeld en internet door de kabels schieten. Scheelt mij weer 20 euro per maand.

En:

Grote kans dat ik volgend jaar weer terug kom bij KPN, maar een verschil van 200 euro voor zelfs een beter abonnement is voor mij teveel om te laten gaan ;-)

Komt nogal verwarrend over. Zit u op dit moment wel of niet bij KPN? 🤔


Jammer, want ik zit prima bij KPN, maar het komende jaar mag iemand anders het beeld en internet door de kabels schieten. Scheelt mij weer 20 euro per maand.

En:

Grote kans dat ik volgend jaar weer terug kom bij KPN, maar een verschil van 200 euro voor zelfs een beter abonnement is voor mij teveel om te laten gaan ;-)

Komt nogal verwarrend over. Zit u op dit moment wel of niet bij KPN? 🤔

Nog een maandje, daarna over naar een andere aanbieder. Wieweet volgend jaar weer terug bij KPN


Op de website van totaal tv staat dat er nu ook goeie acties zijn voor bestaande klanten, je moet wel onderhandelen. Heeft iemand hier ervaring mee of klopt info totaal tv niet. Dank voor jullie input


Op de website van totaal tv staat dat er nu ook goeie acties zijn voor bestaande klanten, je moet wel onderhandelen. Heeft iemand hier ervaring mee of klopt info totaal tv niet. Dank voor jullie input

Ik had het ook gelezen ja! Bij mij werd gezegd dat er echt niets gedaan kon worden, dat was begin augustus. Om die reden ben ik inmiddels ook overgestapt, zeker in deze tijd is 200 euro verschil heel wat geld.


Op de website van totaal tv staat dat er nu ook goeie acties zijn voor bestaande klanten, je moet wel onderhandelen. Heeft iemand hier ervaring mee of klopt info totaal tv niet. Dank voor jullie input

Slechte ontwikkeling. Klanten worden op zo'n manier niet gelijkwaardig behandeld. Sommige mensen kunnen heel goed onderhandelen. Anderen bakken er niets van.

Tevens: sommige mensen zitten ook op een adres waar eigenlijk niks anders beschikbaar is dan KPN. Dat ziet die KPN medewerker aan de telefoon waarschijnlijk zo. Dus waarom zou die je dan korting geven als je toch niet weg kunt?


Wij hebben vanmorgen gebeld en vriendelijk te woord gestaan en krijgen totaal 123 euro korting voor 12 maanden abonnement.


Wat nou als je meer dan een jaar al thuis kpn hebt en je krijgt geen korting via de telefoon?

Kan je dan opzeggen en je partner die op het zelfde adres woont weer opnieuw aansluiten met de juiste voordelen??


Dat kan inderdaad maar hou er rekening mee dat je dan wellicht een paar dagen geen internet hebt. Opnames, emailadressen etc. komen te vervallen.


Ziggo nu voor een jaar 34.95 scheelt toch meer dan 400 euro .


Als je aan het eind van je contract even met Kpn belt, dan krijg je gewoon een nieuw contract met korting voor een heel jaar. Wij hebben dat al een paar keer gedaan en nooit een probleem gehad dat je even geen internet of zoiets hebt. Probleemloos! De rest van Kpn is echt niet probleemloos, wij worden moedeloos van een wifi die uitvalt, een wifi manager die niet werkt, hogere onverwachte kosten, extra onverwachte aansluitkosten en heel vaak stilstaand of schokkerig beeld op tv. Wij gaan overstappen