Skip to main content

Afgelopen november heb ik een foutje gemaakt. Ik was voor werk in Italië. Omdat mijn internet bundel niet toereikend was, heb ik middels een sms code een extra bundel aangevraagd. Wat schetste mijn verbazing dat ik een buiten EU Bundel t.w.v. €29,99heb aangevraagd, shit! Ik heb hiervoor gebeld, er werd mij verteld dat hier niks aan gedaan kon worden, het was mijn eigen fout. 
 

Ik heb toen mijn ongenoegen uitgesproken, en de man vriendelijk bedankt. Na 2 minuten werd ik teruggebeld door die meneer, en werd mij verteld het te kunnen regelen, top! Na 2 dagen heb ik nog eens gebeld om te verifiëren of dit klopt. Die meneer heeft ook nog een aantekening gemaakt. Het zal allemaal verrekend worden aan het eind van de factuurmaand, geen probleem! 
 

Wat schetst mijn verbazing? Het bedrag van mijn niet gebruikte bundel t.w.v. €29,99 is netjes afgeboekt.

Ik heb vandaag weer gebeld en word mij verteld dat hier niks aan gedaan kan en kon worden.

lekker dan! Word ik door KPN tot 2x toe voorgelogen terwijl ik altijd alles netjes betaal, en nooit ergens over klaag. Verwacht je een beetje service omdat je een foutje maakt!! 

 

Ik voel mij bedonderd door KPN! En ik ga overstappen naar een andere provider! 
 

KPN bedankt!
 

Hoi @Voorgelogen door KPN, welkom op ons forum!
Een verkeerd bestelde en ongebruikte bundel kunnen we inderdaad vergoeden. Excuses dat het zo gelopen is! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Thomas,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Ik hoor graag van u voor een oplossing.

 

Alvast bedankt,

gr Joep


Bedankt voor je gegevens @Voorgelogen door KPN, ik heb de bundel vergoed, dit wordt met de eerstvolgende factuur weer in mindering gebracht.
Ik zal je feedback ook meenemen intern. Sorry voor het ongemak!