Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb op dit moment een KPN Compleet pakket al sinds dat OnsBrabantNet werd overgenomen door KPN. Nu zou ik mijn Internet snelheid willen verhogen van 100Mb naar 1Gb. Er ligt al sinds jaar en dag glasvezel en 1Gb dit is dan ook mogelijk op mijn adres. Echter kan ik dit in mijnKPN niet selecteren. Hoogstens de 500Mb. Maar dat is ook al heel wat.

Als ik echter de prijs van 500Mb selecteer komt daar te staan +8 /mnd. Maar bij de wijzigingen staat ‘Actie 17,98’ en staat sneller Internet op 12,99. Erg onduidelijk mijns inziens.
 

 

Vragen die ik heb zijn:

  • Waarom raak ik de ‘Sneller Internet 100/100 - gratis zolang je abonnement loopt’ korting kwijt? Mijn abonnement loopt toch nog steeds door? 
  • Waarom staat er 17,98 vermeld? Die 8 euro lijkt mij de juiste verhoging.
  • Kan ik geen 1GB selecteren terwijl dit wel beschikbaar is op mijn adres.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michel

Beste @Scubadiver193, ik beantwoord jouw vragen ook puntsgewijs:

  • Waarom raak ik de ‘Sneller Internet 100/100 - gratis zolang je abonnement loopt’ korting kwijt? Mijn abonnement loopt toch nog steeds door? 
    • Als jij kiest voor Sneller Internet 500/500, komt de Sneller Internet 100/100 te vervallen.
  • Waarom staat er 17,98 vermeld? Die 8 euro lijkt mij de juiste verhoging.
    • Deze extra optie kost 12.99. Ten opzichte van de 4,99 die 100/100 in principe kost, is dat dus 8 euro meer. Jij betaalt in jouw geval 12,99 meer, omdat jij de 4,99 niet betaalde.
  • Kan ik geen 1GB selecteren terwijl dit wel beschikbaar is op mijn adres.
    • Dat klopt, dat kan alleen als je kiest voor een Hussel abonnement. 

 


Dankjewel voor de uitleg @Marcia_ ,

Maar hoe kan ik mijn Compleet abonnement omzetten naar een Hussel abonnement? Het lijkt wel of ik alleen wijzigingen kan aanbrengen in mijn Compleet abonnement. Ik zou graag een prijsvergelijk willen maken tussen wat ik nu heb en een Hussel abonnement met 1 Gbps inclusief het mobiele abonnement alvorens dat om te zetten.

 

Met vriendelijke groet,

Michel


Hallo @Scubadiver193 ,

Voor een vergelijking van de prijzen kun je gebruik maken van het onderstaande plaatje. Het pluspakket is gratis inbegrepen als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 
 

Lukt het overzetten naar KPN Hussel niet via de website? Dan kun je ook bellen met 0800-0402. Bedenk wel: Eenmaal over op Hussel is definitief, je kunt niet meer terug. 


Dank voor de info:

Overigens van de website van KPN, dus niet alleen met een mobiel abonnement:
 

Gratis Pluspakket t.w.v. € 6,99 bij TV

Kies je ook voor TV? Dan krijg je het Pluspakket van ons gratis. Geniet van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series.


Graag gedaan @Scubadiver193 ,

Maar het gratis pluspakket bij KPN Hussel is alleen maar zolang je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN.


Oh dat had ik zo niet begrepen maar een mobiel abonnement hebben we wel dus... Maar het is allemaal erg ondoorzichtig @Noordzee. Want als je nu mobiel en Internet + TV hebt krijg je dan het PlusPakket gratis en 5 euro entertainment korting?


Klopt, je komt dan in aanmerking voor beide voordelen. Sowieso het pluspakket gratis en eenmaal de vijf euro entertainmentkorting op één van de producten uit het eerder geposte plaatje. Moet je uiteraard wel één van die aanvullende entertainmentpakketten afnemen.