Skip to main content

Ik heb onlangs nieuws apparatuur ontvangen (ivm nieuw contract/verhuizing), nu blijf ik verzoeken krijgen om zaken terug te sturen maar de monteur heeft enkele dingen meegenomen en gezegd dat de rest kon worden weggegooid dus dat heb ik (via milieustraat) al gedaan. Kunnen deze berichten (die met name per post naar mijn oude adres gaan vreemd genoeg) stoppen?

Hallo @Baskpnabbo wat heb je precies weggegooid? Als het o,m een modem en/of een tv-decoder gaat kun je een probleem krijgen omdat de spullen eigendom van KPN zijn en in bruikleen gegeven worden en op verzoek retour moeten worden gestuurd.

Als er na diverse herinneringen van KPN uit geen spullen retour komen is KPN, overeenkomstig de voorwaarden, gerechtigd de vervangingswaarde in rekening te brengen.

 


Hallo @JanD ja modem en tv ontvanger (en nog e.e.a. wat in nieuwe woning uit meterkast kwam maar dat was al niet van mij). Snap dat het in bruikleen is maar ja als de monteur zegt kan weg dan gaat het weg (spul was ook al 10+ jaar oud).

Hoop dat het geen groot probleem is.


Hallo @Baskpnabbo wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


Beste @Baskpnabbo, welkom! Dit gebeurt wel eens, geen zorgen. Ik maak er een melding van, zou je daarvoor je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee bezig.


@Marcia_ Bedankt! Bij deze gedaan (wel nieuw adres ingevuld, op oude adres kwamen herinneringen binnen dus moet ik juist dat moeten invullen dan hoor ik het graag).


Je klantnummer is niet veranderd, dus dit is helemaal top zo. Ik heb een melding gemaakt dat de oude apparatuur niet meer geretourneerd wordt. Het kan zijn dat er nog een tweede herinnering komt, maar die mag je als niet verzonden beschouwen!