Skip to main content

Goedennacht ik heb een betalings regeling getroffen en de afspraak was 30 euro per maand en dat heb ik gedaan en nu momenteel heb ik geen internet ik ben onterecht afgesloten en ik heb internet nodig voor thuis werk ik kan nu momenteel niet op de laptop bezig zijn dat is erg vervelend hopelijk kunnen jullie dit probleem gauw oplossen en me heraansluiten mvg mevr hemradj

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Haal snel uw naam en rekeningnummer weg. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dit zien.  Klik op de groene stipjes en kies voor bewerk. Bel na 830u de klantenservice 0800-0402 


goedendag joep hoe haal ik dat weg @Joep1965 want ik klik op de groenen stipjes maar ik zie bewerken niet staan


goedendag joep hoe haal ik dat weg joep1965

Daar ben je nu te laat voor, kpn haalt dit nu voor je weg. @Deveney30 


is goed @JanD dank je wel


De enigste oplossing is betalen en even bellen met de afdeling Collections 0800 0402


@JanD  daar gaat t juist om ik heb betaald zoals ik heb afgesproken met ze vandaar die bewijs van die screenshot 


@JanD  daar gaat t juist om ik heb betaald zoals ik heb afgesproken met ze vandaar die bewijs van die screenshot 

Gewoon even bellen na 8 uur, wij kunnen hier op het forum niets mee @Deveney30 


Zal ik zeker doen @JanD bedankt


@KPN klantenservicegoedenmorgen kunnen jullie aub me screenshot foto  verwijderen mvg mevr hemradj 


@KPN klantenservicegoedenmorgen kunnen jullie aub me screenshot foto  verwijderen mvg mevr hemradj 

Hallo @Deveney30 ,zoals ik eerder schreef heb ik dat gemeld en gaat KPN het op korte termijn verwijderen.


Oke is goed @JanD dank je wel


Hoe is dit afgelopen? @Deveney30

Ben je inmiddels weer aangesloten?