Skip to main content

Ik kies nooit meer voor KPN.

Ik kan niet meer spreken, mijn zoon probeert op te zeggen wan tik ga dood, dat lukt niet. Mijn zoon belt en krijgt letterlijk te horen dat ik eerst dood moet zijn, alvorens er opgezegd kan worden.

 

Want ontzettend naar zeg.

Maar het klopt.

Als je bent overleden kan er per direct opgezegd worden.

Als je dat niet bent kan opzeggen ook maar is de opzegtermijn een maand.

Hier kunnen jullie álle informatie vinden: http://kpn.com/opzeggen (zie ook ‘overlijden’)

Heel veel sterkte in je situatie.


Peter, er kan nu helemaal niet worden opgezegd, ik moet eerst dood zijn.

Mijn zoon probeerde op te zeggen, willen ze mij aan de lijn, ik kan niet meer praten.


Maar het klopt.

Maar het gaat waarschijnlijk helemaal niet om die maand opzegtermijn, daar zal waarschijnlijk niemand zich in deze situatie druk om maken.

Het kan toch niet zo zijn dat dit het antwoord van een medewerker van de klantenservice is geweest. En als dat wel zo is, dan is er nog een hoop te leren in hoe je met mensen om zou moeten gaan.


Tjee, als je zoon vanaf jouw nummer belt zou er gewoon opgezegd moeten kunnen worden. 

Je topic is gemeld bij de moderators. Ik neem aan dat ze dit eerder oppakken.

Want dit lijkt me niet te gaan zoals zou moeten.

 


Hier schrik ik van @Liesbeht 1944 en ik wil er ook direct het fijne van weten!

Lukt het jou of jouw zoon om een toelichting te geven en jouw klantgegevens aan mij door te geven? Ik zie dat het liefste via een privébericht (klik op “Stuur bericht”).

Regels, processen, beleid zijn belangrijk: daar waar mogelijk is om buiten de lijntjes te kleuren, minstens net zo! 
Ik ontvang graag meer informatie en dat zal mijn startpunt zijn om mijn uiterste best te doen om jullie verder te helpen. 


Dit is de link om Shyrin een privébericht te sturen.

https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=427551


Voor de meelezers:

Ik heb een berichtje met een toelichting en klantgegevens ontvangen van de zoon van onze klant.

Ik heb overlegd met een collega van de Servicedesk Nabestaanden en deze heeft op mijn verzoek telefonisch contact opgenomen. De vervolgstappen zijn nu duidelijk: hier zijn afspraken over gemaakt.


Laten we hopen dat er snel een goede oplossing komt.

@Liesbeht 1944 : sterkte gewenst.


...

@Liesbeht 1944 : sterkte gewenst.


Vooral dit nu!