Skip to main content

Nieuw contract afgesloten waar ik een vraag over heb dus ik dacht die even te stellen bij de kpn winkel. Alles werd veranderd en het is mij niet duidelijk nu of en welk contract er nu loopt. Contact gehad met 0800-0402 maar die was niet te verstaan omdat de achtergrondgeluiden de overhand hadden.

Nieuw contract toegemaild gekregen is dat nu de enige? Help. 

Je kan inloggen op Mijn KPN, daar heb je een overzicht van je diensten en contracten.

De link: https://mijn.kpn.com


Daar staat het nog niet in vandaar mijn vraag.


Kan je niet bij “Producten” een product toevoegen met het plusje?


Nee hier moet ook echt door Kpn op gereageerd worden die kunnen mee kijken. Bedankt voor het meedenken.


Hey @Oma Sandra, welkom terug. Ik heb voor je gekeken en ik zie ook wat verwarrende zaken rondom je vaste abonnement.

Ik zie een contactmoment van 7 juni. De collega die je toen gesproken hebt, geeft in de notitie aan dat je wilt opzeggen. De collega heeft dan ook een opzegging van je vaste diensten ingevoerd. Deze staat gepland voor 26 juli.

Daarna zie ik een contactmoment van 14 juni, alleen is daar geen duidelijke notitie bij. Dus het is mij op dit moment onduidelijk of je inderdaad je internet en tv abonnement wilt opzeggen. Of dat dit niet de bedoeling is. 

 

Als het wel de bedoeling is, dan zal tot de 26e het abonnement zoals je had gewoon doorlopen.

Als het niet de bedoeling is om op te zeggen, laat het weten. Dan kunnen we de opzegging nog annuleren.

 

Verder zie ik rondom de mobiele abonnementen dat je CombiVoordeel niet lekker loopt. Dit komt omdat voor de mobiele abonnement het contractadres en het factuuradres niet overeenkomen. Het contractadres voor beide staat op hetzelfde adres als je vaste abonnement. Maar het factuuradres staat elders. Als je gebruik wilt blijven maken van de CombiVoordelen, dan zal dat factuuradres aangepast moeten worden. Dat kun je zelf via de MijnKPN doen.


Als het goed is staat alles nu weer op het oude adres. 


Yes, dat klopt nu weer, @Opa Marco 👍🏻

 

Maar, met wat jij zegt ‘oude adres’. Gaat het er dan om dat jullie verhuizen? En dat er op het nieuwe adres een nieuw abonnement is aangevraagd, en dat jij, @Oma Sandra, meer wilt weten over de inhoud daarvan? Want dan heb ik dat andere adres even nodig (heb ik niet onthouden) en kan ik dat nakijken. Als dit het geval is, vul het nieuwe adres dan in op je forumprofiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’.


Gedaan. 


Dank je, @Oma Sandra

Ik zie dat het inderdaad niet in een keer goed ging met de bestelling op het nieuwe adres. Dus ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het nu daadwerkelijk is. 

De bevestiging die je op 14 juni kreeg met het bestelnummer dat eindigt op 0352 is degene die nu actief is. Ik heb een screenshot van het relevante deel hieronder vermeld, klik op toon inhoud om hem te bekijken.

 

De leverdatum van het signaal is 25 juli. Vanaf dat moment kun je de apparatuur aansluiten. Zodra dat werkt, kun je ook voor de mobiele abonnementen het contact- én het factuuradres aanpassen naar het nieuwe adres. Vul vervolgens dit formulier in om de Combivoordelen te heractiveren op het nieuwe adres.


Ik zet het in de agenda. Dank je wel.


Helaas zal in we al uren bezig met kpn combi voordelen te heractiveren. Zaterdag 5 kwartier aan de telefoon gehangen om het kort te sluiten. Alles was geregeld. Je raadt het al vandaag krijg ik ineens een mail dat het niet gelukt is. Ik kan niks doen omdat het oude adres erin blijft staa.

Kortom drama bij de kpn. Ik had alles goed geregeld voor de verhuizing helaas laat kpn behoorlijke steken vallen. En een oplossing????? Ik zie het niet. En weet ook niet meer wat ik moet doen om gewoon mijn combivoordelen te krijgen. HElP.


Oei, dat is minder fijn, @Oma Sandra. Ik zie hier in de notities dat het niet lukte om het adres van de mobiele abonnementen aan te passen. Maar eergisteren heeft een van mijn collega's met je gesproken en dit voor je in orde kunnen maken. Betekent dat de combivoordelen ook sinds 4 augustus weer in orde zijn :)


Klopt.