Skip to main content

Ik ontvang facturen gericht aan klantnr ****, met een aanhef van een abonnee die ik al eerder als overleden had opgegeven. Ik denk dat ik een van de abonnementen heb aangehouden, maar die zie ik niet in ‘mijnKPN’ staan. Wie weet de weg?

 

Admin: Privégegevens verwijderd

Hallo @GarmtDijksterhuis vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Dank.

Maar in m'n ‘profiel’ zijn deze gegevens toch allemaal beschikbaar voor KPN? Op welk ‘profiel’ doel jij anders?

G


Hallo @GarmtDijksterhuis ik bedoel je forumprofiel, als je daar op klikt kun je invullen wat ik vroeg en wordt dat zichtbaar voor een moderator.

 


Dat profiel is ingevuld, nu wacht ik op de moderator.

Dankjewel!

Overigens denk ik dat het om een Digitenne-abonnement gaat.

 


Goedemorgen @GarmtDijksterhuis, welkom op ons forum! Ik zie dat het inderdaad om een digitenne abonnement gaat.
Je kunt deze ook samen laten voegen met je thuis abonnement, dat scheelt weer in de kosten of hem op laten zeggen.
Voor beiden kun je met ons bellen op 0800-0402


Dank!

Ik begrijp alleen niet de extra laag in complexiteit door het ‘samenvoegen’ van het ene abonnement met een ander. Waarom dit niet gewoon optimaal voor elke klant geregeld? Elke klant zal blij zijn met lagere kosten, en een eenvoudig systeem van abonnementen. 

Ik probeer wel eens te bellen, en hoop op een korte wachttijd...